laten we een populaire dropshipping FAQ beantwoorden: hoeveel geld heb ik nodig om een dropshipping bedrijf te starten?
technisch gesproken kunt u dropshipping starten voor $0,00. Met de juiste combinatie van gratis proeven en starter plannen – en een bereidheid om de andere kant op te kijken en hopen op het beste als het gaat om de kwaliteit van uw producten – 45 minuten vrije tijd is alles wat staat tussen u en een dropshipping winkel.
maar om te lenen uit het grote boek van Engelse uitdrukkingen: alleen omdat je kunt betekent niet dat je moet.
Deze post zal de onvermijdelijke kosten die een (legitieme) dropshipping winkel zal moeten absorberen om van de grond te komen, opsplitsen. Lees tot het einde, en je hebt een gespecificeerde lijst van uw opstartkosten, plus inzichten van dropshipping ondernemers die u kunnen vertellen wat u kunt verwachten.
wacht niet tot iemand anders het doet. Huur jezelf in en begin de lakens uit te delen.
aan de slag gratis
- hoeveel kost het om een online bedrijf te starten?
- Wat is Dropshipping?
- Dropshipper Corner
- de Kosten van het Starten van een Dropshipping Bedrijf
- Dropshipper Corner
- Dropshipping kosten
- Dropshipper Corner
- Opstartwinkelverbeteringskosten
- marketingkosten-de Biggie
- Dropshipper Corner
- conclusies over opstartkosten
- wilt u meer weten?
hoeveel kost het om een online bedrijf te starten?
ongetwijfeld hebben onlinewinkels de drempel voor de toegang tot het starten van een bedrijf verlaagd. U kunt aansluiten op Leveranciers uit de hele wereld en verkopen hun producten zonder ooit voorraad. Het is een geweldige setup.
zo geweldig, in feite, dat mensen kunnen laten meeslepen, dromen van een zes-cijferige bedrijf dat geen investering vereist.
ding is ,het starten van een succesvol bedrijf is nooit gratis geweest, en dat is nog steeds het geval. Zelfs met dropshipping.
Wat is Dropshipping?
Dropshipping is een e-commerce bedrijfsmodel dat ondernemers in staat stelt om een online winkel te runnen en producten te verkopen zonder vooraf een voorraad aan te schaffen. Pas als je een verkoop hebt gemaakt betaal je je leverancier, die vervolgens de producten rechtstreeks naar je klant verzendt. U kunt een marktplaats als Oberlo gebruiken om uw winkel te verbinden met duizenden leveranciers en producten.
Start uw online bedrijf vandaag
U hoeft geen tweede hypotheek te krijgen, maar u moet wel wat geld in uw dropshipping bedrijf steken voordat uw dropshipping bedrijf geld in uw zak stopt.
Dropshipper Corner
laten we horen over de kosten om een bedrijf te starten van Paul Lee, de man achter Husky Beard:
“wees gerust met het verliezen van minstens $500 voordat je winst begint te maken. Het openen van een werkelijke winkel gaat de uitgaven in de buurt van $10.000 voordat er inkomsten komen, dus de uitgaven slechts $500 op een e-commerce bedrijf is een uiterst kleine investering die je leven kan veranderen.”
de Kosten van het Starten van een Dropshipping Bedrijf
Oke, de meest uitgeklede versie van een dropshipping winkel zou zijn:
- Een Shopify-abonnement
- Een Oberlo abonnement
We gaan met Shopify, want het is de meest populaire e-commerce platform dat er is. En we gaan voor Oberlo want heb je de URL van deze blog gezien?
goed nieuws! Shopify heeft een gratis proefperiode van 14 dagen! Daarna kost het $ 29 per maand, maar je kunt in ieder geval gratis rollen. Dus Shopify behandelt het winkelgedeelte van de vergelijking. Nu het dropshipping gedeelte.
Oberlo heeft een forever vrije optie. U zult niet in staat zijn om te schalen met het – er is een 500 – Product cap. Uiteindelijk moet je waarschijnlijk upgraden naar het basispakket op $ 29.90. Maar je kunt op z ‘ n minst klaarstaan voordat je je creditcard afsplit.
Als u serieus bent over dropshipping, dan is er nog een must-buy: een domein. U kunt eenvoudig een nieuw domein kopen via Shopify-ze zullen u vragen over het tijdens uw proefperiode-en het zal een jaarlijkse betaling van $14.
Ok, dus als je het goedkope en vuil, de kosten voor het lanceren van uw winkel zal er als volgt uitzien:
Vervolgens met een beetje verfraaiing van, we kijken naar:
Dan zouden we kijken naar $58.90 elke maand de terugkerende Shopify en Oberlo kosten, minus de $14 domein.
Dropshipper Corner
laten we deze wiskundeles pauzeren om te horen van Tim Vangness, Dropshipping goeroe en maker van dit dropshipping YouTube kanaal:
“voor uw eerste winkel moet u geen honderden betalen voor aangepaste foto’ s, logo ‘ s en websiteontwerpen. Uw opstartkosten zouden zeer minimaal moeten zijn. Uw enige upfront kosten zal de aankoop van uw product en het registreren van uw domein. U kunt profiteren van de gratis paden aangeboden door Google en Shopify om een aangepaste e-mailadres te maken en krijg uw winkel up and running. U wilt aangepaste foto ’s en video’ s van uw producten maken die u kunt gebruiken op productpagina ‘ s, in advertenties en in productbeoordelingen. Dit kan gemakkelijk worden gedaan met elke moderne smartphone.”
zou u genieten van al deze dropshipping budget begeleiding in hoge definitie video vorm? Ja? Klik dan op play here (en like en abonneer je op voor meer geweldige video-inhoud!):
Dropshipping kosten
Dit is het gedeelte “eet je groenten” van het opstarten van een dropshipping winkel: Net zoals niemand gaat forceren-voeden u uw dagelijkse dosis groenten, niemand zal u dwingen om uw dropshipping producten voor jezelf te bestellen.
maar je moet het nog steeds doen.
het geweldige aan dropshipping is dat je nooit met de producten omgaat die je verkoopt. Hoewel dit een van de grootste uitdagingen van de handel zou kunnen oplossen – met coole producten te verkopen – introduceert het een nieuwe set van overwegingen. Namelijk, je hebt geen controle over de kwaliteit van de producten, de tijdigheid van de levering, of het uiterlijk van de verpakking.
daarom raden we aan om wat tijd (en geld) opzij te zetten om de producten te bestellen die u in uw winkel gaat verkopen.
Dit geeft u de kans om de leveranciers te onderzoeken. Nadat u uw bestelling hebt geplaatst, kunt u bijvoorbeeld een vervolg geven en vragen: “Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?”En als het aankomt, voldoet het dan aan je verwachtingen? Is het defect? Zou je het willen kopen?
zodra u uw producten bij de hand hebt, kunt u ze gebruiken om interesse in uw winkel te genereren. Laat ze zien. Neem foto ‘ s van mensen die ze vasthouden. Vraag je vrienden wat ze denken (en hoeveel ze zouden betalen).
Oke, dus hoeveel kost het eten van je dropshipping groenten? Nou, je hoeft niet elke variant van elk product te kopen. Als u verkoopt gele, rode en blauwe jurken van dezelfde leverancier, je bent waarschijnlijk prima gewoon het bestellen van een kleur. Maar het is zeker een goed idee om ten minste één item te bestellen bij elke leverancier wiens producten u van plan bent aan te bieden in uw winkel.
laten we zeggen dat dit, oh, $75 kost.
Dit zijn meestal upfront kosten, dus als we het toevoegen aan de winkel infrastructuur kosten hierboven besproken, onze dropshipping business balance sheet ziet er als volgt uit:
tot nu toe, kunnen we verwachten dat we ongeveer $150 betalen aan het einde van de eerste maand.
Dropshipper Corner
Tim Kock heeft veel ervaring met dropshipping en heeft dit te zeggen over testorders:
” wanneer u een dropshipping bedrijf runt, zult u niet met uw voorraad omgaan – uw leveranciers zullen uw producten rechtstreeks naar de deur van uw klant verzenden. Met dit in het achterhoofd, het is altijd een geweldig idee om een testorder te plaatsen voor producten die u denkt over de verkoop. Dit zal u toelaten om te gaan door het gehele aankoopproces, net als uw klanten zullen wanneer ze een bestelling plaatsen. U zult in staat zijn om de kwaliteit van de producten te beoordelen, de verzendtijden en normen, en neem gepersonaliseerde product beelden zelf – het helpt u echt om uw winkel naar het volgende niveau.”
Opstartwinkelverbeteringskosten
goed, die $ 72,90 die u op uw website hebt uitgegeven, levert u slechts tot nu toe op. Mogelijk moet u apps installeren om alle gewenste functionaliteit te krijgen. Shopify en Oberlo hebben bijvoorbeeld geen standaard manier om kortingen aan te bieden voor bulk aankopen. Er zijn oplossingen, zeker. U kunt een “product” dat is eigenlijk vijf items gebundeld in een, en dan verkopen dat kwintet tegen een prijs lager dan het kopen van vijf individuele items.
maar u wilt uw bedrijf niet op tijdelijke oplossingen bouwen. U wilt dat uw winkel om gemakkelijk te navigeren voor uw shoppers, en gemakkelijk te bedienen voor u.
en soms is de beste oplossing om Shopify-apps te installeren.
De Shopify App Store is gevuld met apps aan te pakken zowat elke tweak, verbetering, of upgrade die je je kunt voorstellen. Laten we eens kijken naar een paar gemeenschappelijke functies die winkeliers willen, evenals een klein voorbeeld van de apps die het kunnen laten gebeuren.
Cross-selling en Upselling
- Cross-selling ($19.99/maand)
- Winkelwagentje te Zetten ($19/maand)
- Vet Upsell ($9.99/maand)
Bulk Prijs
Exit-Intentie
- Wheelio ($14.92/maand)
- Spin-a-Verkoop ($9.99 / month)
- Exit Intent & Messenger Popups ($29.00/month)
je hebt geen van deze dingen nodig, maar laten we zeggen dat je echt de mogelijkheid wilt om klanten korting te geven als ze 10 producten kopen in plaats van slechts één. Ziet eruit als een bulk prijzen app kost ongeveer $20 per maand, dus laten we tack dat op onze startkosten.
we zijn nu tot ongeveer $170 na de eerste vier tot zes weken.
marketingkosten-de Biggie
alles waar we tot nu toe naar hebben gekeken, heeft een specifiek prijskaartje eraan. Marketing niet.
Het is onmogelijk om te zeggen hoeveel geld je nodig hebt om te besteden aan marketing. Er zijn echter enkele veronderstellingen die we kunnen gebruiken om een schatting te krijgen.
De gemiddelde globale conversieratio in E-Commerce ligt ergens tussen de 2 en 3 procent. Dat zal variëren per niche en land, maar laten we dit gewoon uit te spelen en zeggen dat de conversie is 2,5 procent. Dat betekent dat als je 200 mensen naar uw winkel, U kunt verwachten vijf van hen om iets te kopen. Goed, en hoe krijgen we 200 mensen naar onze winkel? Marketing.
Op dit moment is Facebook het grootste marketingkanaal voor dropshippers, dus laten we eens kijken naar het rijden van 200 bezoekers naar uw winkel van Facebook. WordStream pinnen de gemiddelde click-through rate (CTR) voor Facebook advertenties op 0,9%. Laten we aannemen dat uw advertenties zijn goed, en je hebt een 1.0% CTR.
goed, dus om 200 mensen naar uw winkel te krijgen, hebt u uw advertentie nodig om 20.000 mensen te bereiken. De prijs voor 20.000 impressies zal variëren, afhankelijk van wie je richt: het bereiken van Amerikaanse Facebook-gebruikers zal meer kosten dan het bereiken van Singaporese Facebook-gebruikers.
volgens marketing software provider AdStage, de gemiddelde kosten per duizend impressies (CPM) was $12,45 in Q4 2017. Laten we dat een schone $12,50 noemen. Nu hebben we een vergelijking om mee te werken:
(20,000 / 1,000) * 12.50 = $250
kijkend naar deze gemiddelden, we landen op $250 in Facebook reclame kosten om vijf Facebook-verkoop te genereren.
er zijn natuurlijk hefbomen die u kunt trekken om deze getallen te manipuleren en uw winst te verhogen. Eerst en vooral, maak geweldige advertenties. Hoe beter uw advertenties, hoe vaker mensen zullen klikken op hen, hoe lager uw kosten per klik (CPC). Als je wat huiswerk wilt doen over het maken van high-impact advertenties, hebben we je gedekt. U kunt zich ook richten op landen met lagere CPM-tarieven. Oberlo-gebruikers hebben succes gehad in veel andere landen dan de voor de hand liggende; voel je niet alsof je je moet richten op de VS, het Verenigd Koninkrijk, Canada en Australië.
ten slotte zijn er stappen die u kunt nemen om de conversieratio te verhogen en de gemiddelde orderwaarde in uw winkel te verhogen. Het ontwerpen van eenvoudig te navigeren producten pagina ‘ s, bijvoorbeeld, is een manier om mensen om te zetten zodra je ze te lokken naar uw winkel. Dit zou de 2,5 procent conversieratio verhogen die we eerder gebruikten.
u kunt ook cross-selling en upselling apps gebruiken om de gemiddelde orderwaarde te verhogen. Die kosten je een beetje geld, maar met een paar goede upsells per maand-nauwelijks een al te ambitieus doel-ze zullen betalen voor zichzelf.
Dropshipper Corner
Hier is enige marketing wijsheid van een andere dropshipper – Artsy muur oprichter Matīss Ozerskis.
” het budget , naar mijn ervaring, zou ongeveer $1000 moeten bedragen. Instagram influencers en Facebook ads testen, Ik zou zeggen over 50% tot 80%. De rest moet gaan in plugins, domein, en winkel kosten en ook bij voorkeur een aantal cursussen als je nieuw bent voor dit business model, en Shopify.”
conclusies over opstartkosten
Real Talk: je moet geld uitgeven om geld te verdienen. 💸 We geïnterviewd winstgevende dropshippers en crunched marketing data om te komen met deze dropshipping startup kosten. Hoe verhouden onze cijfers zich tot die van jou?
geld uitgeven om een e-commerce winkel te starten doet alleen pijn als (A) we dachten dat het gratis zou zijn, en (b) we vergeten dat we dit doen om geld te verdienen. Vergeet niet: het geld dat u besteedt aan het starten van uw winkel is een investering. En of we nu aandelen kopen of winkels lanceren, we investeren in dingen omdat we een rendement verwachten.
en je weet, als je vasthouden aan e-commerce, je zult nooit stoppen met het pompen van geld in uw winkel. Na uw prijs breaks app doet de truc, dan zul je wilt een cross-selling app te krijgen. Als uw Facebook-campagnes vermenigvuldigen, u wilt investeren in een aantal marketing automation technologie. En we hebben nog niet eens gesproken over e – mail marketing, of premium Shopify thema ‘ s, of logo design tools zoals Hatchful, of-goed, laten we het daar voor nu.
Het is moeilijk te zeggen hoeveel uw opbrengsten zullen zijn, of hoe lang het zal duren om ze terug te verdienen. Maar als kosten kruisen van dubbele cijfers tot drie cijfers en verder, herinner jezelf eraan dat er geen vrije manier om een bedrijf te starten. Geen goede zaak, in ieder geval.
we tekenen af met nog een klompje van Tim Vangness:
zodra u verkoop begint te genereren, moet u uw winst verstandig gebruiken. Reserveer een vooraf bepaald bedrag van al uw inkomsten om de kosten van het rendement te dekken (elk groot bedrijf zal rendement hebben!) en om eventuele onvoorziene kosten te dekken. Met de resterende winst die je hebt, zou ik aanraden om zoveel mogelijk terug te steken in het laten groeien van je bedrijf. Dit zal worden opgesplitst in twee hoofdgebieden.
de eerste is het verbeteren van uw bedrijfsinfrastructuur, van website ontwerp tot uw e-mail marketing software. Sommige van deze diensten kosten geld, maar zodra u het maken van een winst, ze kunnen aanzienlijke verbeteringen op uw conversie tarieven en klantenbinding die u meer geld op het spoor zal maken en laat uw betaalde reclame agressiever dan uw concurrentie, als u kunt bepalen uw leven-time waarde van een klant vs de winst van een enkele verkoop.
wilt u meer weten?
- Hoe Start u een Dropshippingbedrijf in 2021
- Hoe Start u uw eigen kledingbedrijf
- Wat moet u Online verkopen?
- Dropshipping: Is het te competitief om nu te beginnen?