válaszoljunk egy népszerű dropshipping GYIK-re: mennyi pénzre van szükségem egy dropshipping üzlet elindításához?
technikailag A dropshipping 0,00 dollárért indítható el. Az ingyenes próbaverziók és starter tervek megfelelő kombinációjával-és hajlandóság a másik irányba nézni és a legjobb reményre törekedni, amikor a termékek minőségéről van szó – 45 perc szabad idő áll közted és egy dropshipping áruház között.
de kölcsönözni az angol kifejezések nagy könyvéből: csak azért, mert nem jelenti azt, hogy kellene.
Ez a bejegyzés lebontja az elkerülhetetlen költségeket, amelyeket minden (törvényes) dropshipping áruháznak fel kell vennie a földről való leszálláshoz. Olvassa el a végén, és akkor egy tételes listát a startup költségek, plusz betekintést dropshipping vállalkozók, akik meg tudják mondani, hogy mire számíthat.
ne várjon, amíg valaki más megteszi. Vedd fel magad és kezdd el a lövéseket.
Kezdés ingyen
- Mennyibe kerül egy Online vállalkozás indítása?
- mi a Dropshipping?
- Dropshipper Corner
- Költsége Kezdve a Dropshipping Üzleti
- Dropshipper Corner
- Dropshipping Costs
- Dropshipper Corner
- Startup Store Enhancement Costs
- Marketing költségek – a Biggie
- Dropshipper Corner
- következtetések az indítási költségekről
- szeretne többet megtudni?
Mennyibe kerül egy Online vállalkozás indítása?
kétségtelen, hogy az online áruházak csökkentették a vállalkozás megkezdésének akadályát. Akkor csatlakoztassa a szállítók a világ minden tájáról, és eladni a termékeket anélkül, hogy valaha készlet. Ez egy fantasztikus beállítás.
annyira félelmetes, sőt, hogy az emberek elragadtathatják magukat, álmodva egy hat számjegyű üzletről, amely nem igényel befektetést.
a dolog az, hogy egy sikeres vállalkozás indítása soha nem volt ingyenes, és ez még mindig így van. Még dropshipping.
mi a Dropshipping?
a Dropshipping egy e-kereskedelmi üzleti modell, amely lehetővé teszi a vállalkozókat, hogy egy online áruház eladni termékeket anélkül, hogy beszerzési készlet előre. Csak egyszer már tett egy eladó fizet a szállító, aki majd a hajó a termékek közvetlenül az ügyfél. Használhatja a piacon, mint Oberlo csatlakozni a boltba, hogy több ezer szállítók, termékek.
indítsa el Online vállalkozását ma
nem kell Második jelzálogot szereznie, de pénzt kell helyeznie A dropshipping üzletébe, mielőtt a dropshipping üzlet pénzt helyez a zsebébe.
Dropshipper Corner
halljuk az üzleti vállalkozás megkezdésének költségeit Paul Lee-től, a Husky Beard mögött álló embertől:
“legyen kényelmes, ha legalább 500 dollárt veszít, mielőtt nyereségessé válna. Megnyitása tényleges kiskereskedelmi magában kiadások közel $10,000 mielőtt bármilyen bevétel jön, így a kiadások csak $500 egy e-kereskedelmi vállalkozás egy rendkívül kis befektetés, amely megváltoztathatja az életed.”
Költsége Kezdve a Dropshipping Üzleti
Rendben, a lecsupaszított változata dropshipping egy áruháznak a következők:
- Egy Shopify előfizetés
- Egy Oberlo előfizetés
– vel megyünk Shopify, mert ez a legnépszerűbb e-kereskedelmi platform odakint. És Oberlóval megyünk, mert láttad ennek a blognak az URL-jét?
jó hír! A Shopify ingyenes 14 napos próbaverzióval rendelkezik! Ezt követően havonta 29 dollárba kerül,de legalább ingyenesen gördülhet. Tehát a Shopify lefedi az egyenlet üzletrészét. Most A dropshipping részre.
Oberlo örökre ingyenes opcióval rendelkezik. Nem lesz képes méretezni vele – van egy 500 termék sapka. Végül valószínűleg frissítenie kell az Alapcsomagra $29.90-on. De akkor legalább kap létre, mielőtt forking át a hitelkártya.
ha komolyan gondolja A dropshipping, akkor van még egy must-buy: a domain. Könnyen vásárolhat egy új domaint a Shopify – on keresztül – a próbaverzió során megkérdezik Önt -, ez pedig 14 dolláros éves fizetés lesz.
rendben, tehát ha olcsón és piszkosan csinálod, akkor a bolt elindításának költségei így fognak kinézni:
majd egy kis sprucing fel, nézzük:
akkor minden hónapban 58,90 dollárt keresnénk utána – az ismétlődő Shopify és oberlo költségek, mínusz a $14 domain.
Dropshipper Corner
szüneteltetjük ezt a matematikai osztály hallani Tim Vangness, Dropshipping Guru és alkotója A dropshipping YouTube csatorna:
” az első áruház, akkor nem kell fizetni több száz egyedi fotók, logók, és weboldal tervez. Az induló költségeknek nagyon minimálisnak kell lenniük. Az Ön egyetlen előzetes költsége a termék megvásárlása és a domain regisztrálása lesz. A Google és a Shopify által kínált ingyenes nyomvonalakat kihasználva egyedi e-mail címet hozhat létre, és elindíthatja áruházát. Egyedi fényképeket és videókat szeretne készíteni a termékeiről, amelyeket a termékoldalakon, a hirdetésekben és a termékértékelésekben használhat. Ez könnyen elvégezhető bármilyen modern okostelefonnal.”
élvezné ezt a dropshipping költségvetési útmutatást nagyfelbontású videó formában? Igen? Ezután kattintson a play here (and like and subscribe for more great video content!):
Dropshipping Costs
Ez a dropshipping áruház elindításának” edd meg a zöldségeket ” része: Csakúgy, mint senki sem fogja kényszeríteni-etetni a napi adag zöldségeket, senki sem fogja kényszeríteni, hogy rendelje meg A dropshipping termékeket magának.
de még mindig meg kell tennie.
A Dropshipping félelmetes dolog az, hogy soha nem kezeli az eladott termékeket. Bár ez megoldhatja a kereskedelem egyik legnagyobb kihívását – hűvös termékeket eladni -, új megfontolásokat vezet be. Nevezetesen, nem ellenőrzi a termékek minőségét, a szállítás időszerűségét vagy a csomagolás megjelenését.
ezért javasoljuk, hogy tegyen félre egy kis időt (és pénzt), hogy megrendelje azokat a termékeket, amelyeket el fog adni a boltban.
Ez lehetőséget ad a beszállítók kivizsgálására. Miután megrendelted például a rendelésedet, megkérdezheted: “mikor várhatom el, hogy megérkezzen a rendelésem?”És amikor megérkezik, megfelel az elvárásainak? Bármilyen módon hibás? Meg akarod venni?
miután a termékek a kezét, akkor használja őket, hogy érdeklődést kelt a boltban. Mutasd meg nekik. Készítsen képeket az őket tartó emberekről. Kérdezd meg a barátaidat, mit gondolnak (és mennyit fizetnének).
Oké, tehát mennyibe fog kerülni a dropshipping zöldségek fogyasztása? Nos, nem kell minden termék minden változatát megvásárolnia. Ha sárga, piros és kék ruhákat árul ugyanattól a szállítótól, akkor valószínűleg rendben van, ha csak egy színt rendel. De határozottan jó ötlet, hogy legalább egy tételt rendeljen minden olyan szállítótól, akinek termékeit a boltban kívánja kínálni.
mondjuk, hogy ez 75 dollárba kerül.
Ez többnyire előzetes költség, tehát ha hozzáadjuk a fent tárgyalt üzlet infrastrukturális költségeihez, A dropshipping üzleti mérlegünk így néz ki:
eddig arra számíthatunk, hogy az első hónap végére körülbelül 150 dollárt fizetünk.
Dropshipper Corner
Tim Kock sok tapasztalattal rendelkezik A dropshipping területén, és ezt mondja a tesztrendelésekről:
“ha dropshipping vállalkozást vezet, akkor nem fogja kezelni a készletét – beszállítói közvetlenül az ügyfél küszöbére szállítják termékeit. Ezt szem előtt tartva, ez mindig egy jó ötlet, hogy tegyen egy teszt érdekében a termékek, hogy gondolkodik értékesítés. Ez lehetővé teszi, hogy menjen át a teljes beszerzési folyamat, csakúgy,mint az ügyfelek, amikor megrendelést. Ön képes lesz arra, hogy vizsgálja felül a termékek minőségét, a szállítási idő, szabványok, valamint a személyre szabott termék képek magad – ez tényleg segít, hogy a boltban, hogy a következő szintre.”
Startup Store Enhancement Costs
rendben, hogy $72.90 hogy töltött a honlapon csak akkor kap, ha eddig. Lehet, hogy telepítenie kell az alkalmazásokat, hogy megkapja az összes kívánt funkciót. Például a Shopify és az Oberlo nem rendelkezik alapértelmezett móddal arra, hogy kedvezményeket kínáljon az ömlesztett vásárlásokhoz. Vannak megoldások, persze. Kínálhat egy “terméket”, amely valójában öt elem, amelyek egybe vannak csomagolva, majd eladja ezt a kvintettet alacsonyabb áron, mint öt egyedi tétel megvásárlása.
de nem akarja vállalkozását megoldásokra építeni. Azt szeretné, hogy a boltban, hogy könnyű navigálni a vásárlók, és könnyen kezelhető az Ön számára.
és néha a legjobb megoldás a Shopify alkalmazások telepítése.
a Shopify App Store tele van alkalmazásokkal, hogy szinte minden olyan csípést, fejlesztést vagy frissítést kezeljen, amelyet el tud képzelni. Nézzünk meg néhány olyan közös funkciót, amelyet az áruház tulajdonosai akarnak, valamint egy kis mintát az alkalmazásokból, amelyek lehetővé teszik.
Cross-selling, valamint Upselling
- Kereszt Eladni ($19.99/hó)
- Kosár Átalakítani ($19/hó)
- Félkövér Upsell ($9.99/hó)
a Tömeges Árazás
Kilépés Szándékát
- Wheelio ($14.92/hó)
- Spin-egy-Eladó ($9.99/hónap)
- kilépési szándék & Messenger Popups ($29.00/hónap)
nincs szüksége ezekre a dolgokra, de tegyük fel, hogy valóban azt akarja, hogy kedvezményt adjon az ügyfeleknek, ha csak egy helyett 10 terméket vásárolnak. Úgy néz ki, mint egy tömeges árképzési alkalmazás fog kerülni körül $ 20 havonta, úgyhogy tack, hogy a mi kezdő költségek.
az első négy-hat hét után már körülbelül 170 dollár.
Marketing költségek – a Biggie
minden, amit eddig megvizsgáltunk, egy speciális árcédulát csatolt hozzá. A Marketing nem.
lehetetlen megmondani, hogy mennyi pénzt kell költenie a marketingre. Vannak azonban néhány feltételezések, hogy tudjuk használni, hogy egy becslést.
az e-kereskedelem átlagos globális konverziós aránya valahol 2-3 százalék között van. Ez országonként és országonként eltérő lesz, de ezt játsszuk ki, és mondjuk azt, hogy az átváltási arány 2,5 százalék. Ez azt jelenti, hogy ha 200 embert kap a boltjába, számíthat arra, hogy öt közülük vásárol valamit. Rendben, és hogyan juttatunk 200 embert a boltunkba? Marketing.
jelenleg a dropshippers legnagyobb marketingcsatornája a Facebook, ezért nézzük meg, hogy 200 látogatót vezetünk az üzletébe a Facebook-ból. A WordStream a Facebook hirdetések átlagos kattintási arányát (CTR) 0,9%-ra emeli. Tegyük fel, hogy a hirdetések jók, és van egy 1.0% CTR.
rendben, tehát ahhoz, hogy 200 embert eljuttasson a boltba, szüksége lesz hirdetésére, hogy elérje a 20 000 embert. A 20 000 megjelenítés ára attól függően változik, hogy kit céloz meg: az Amerikai Facebook-felhasználók elérése többet fog fizetni, mint a Szingapúri Facebook-felhasználók elérése.
az AdStage marketingszoftver-szolgáltató szerint az ezer megjelenítés (CPM) átlagos költsége 12, 45 dollár volt 2017.negyedik negyedévben. Nevezzük tiszta $12.50-nak. Most van egy egyenlet dolgozni:
(20,000 / 1,000) * 12.50 = $250
nézi ezeket az átlagokat, leszállunk a $250 a Facebook hirdetési költségeket generál öt Facebook értékesítés.
természetesen vannak karok, hogy lehet húzni, hogy manipulálják ezeket a számokat, és növeli a profit. Mindenekelőtt készítsen félelmetes hirdetéseket. Minél jobb a hirdetések, annál gyakrabban kattintanak rájuk az emberek, annál alacsonyabb a kattintásonkénti költség (CPC). Ha házi feladatot szeretne készíteni a nagy hatású hirdetések létrehozásakor, akkor fedezünk téged. Az alacsonyabb CPM-arányú országokat is megcélozhatja. Az Oberlo-felhasználók számos országban sikeresek voltak, kivéve a nyilvánvalókat; ne érezze úgy, hogy meg kell céloznia az Egyesült Államokat, az Egyesült Királyságot, Kanadát és Ausztráliát.
végül, vannak lépések, hogy növelje a konverziós ráta, valamint növeli az átlagos rendelési érték a boltban. Tervezése Könnyen navigálható termékek oldalak, például, az egyik módja annak, hogy az emberek átalakítani, ha rávegyék őket a boltba. Ez növelné azt a 2,5 százalékos konverziós arányt, amelyet korábban használtunk.
Az átlagos rendelési érték növeléséhez cross-selling és upselling alkalmazásokat is használhat. Ezek fog kerülni egy kis pénzt, de néhány jó upsells havonta – alig túl ambiciózus cél – fognak fizetni magukért.
Dropshipper Corner
itt van néhány marketing bölcsesség egy másik dropshipper-Artsy Wall alapító Matīss Ozerskis.
” a költségvetésnek tapasztalatom szerint körülbelül 1000 dollárnak kell lennie. A legtöbb esetben mindenképpen marketingre kellene menni-az Instagram-befolyásolók és a Facebook-hirdetések tesztelésére, 50-80 százalék körüli arányt mondanék. A többieknek pluginokba, domainekbe, Shopify-ba kell menniük, és lehetőleg néhány kurzust is, ha új vagy ebben az üzleti modellben, valamint Shopify-ba.”
következtetések az indítási költségekről
valódi beszélgetés: pénzt kell költenie, hogy pénzt szerezzen. 💸 Mi megkérdezett nyereséges dropshippers és crunched marketing adatok, hogy dolgozzon ki ezeket dropshipping indítási költségek. Hogyan viszonyulnak a számaink a tiédhez?
az e-kereskedelmi áruház elindításához szükséges pénzköltés csak akkor fáj, ha (a) azt gondoltuk, hogy ingyenes lesz, és (b) elfelejtjük, hogy ezt azért tesszük, hogy pénzt keressünk. Ne feledje: a pénzt költeni kezdve a boltban egy befektetés. És akár részvényeket vásárolunk, akár üzleteket indítunk, befektetünk a dolgokba, mert visszatérésre számítunk.
és tudod, ha ragaszkodsz az e-kereskedelemhez, soha nem fogod abbahagyni a pénz pumpálását a boltodba. Miután az ár szünet app nem a trükk, akkor azt szeretnénk, hogy egy cross-selling app. Ahogy a Facebook kampányai szaporodnak, érdemes befektetni néhány marketing automatizálási technológiába. És még nem is foglalkoztunk az e-mail marketingdel, a premium Shopify témákkal, vagy a logótervező eszközökkel, mint például a Hatchful, vagy – Nos, hagyjuk most ott.
nehéz megmondani, hogy mennyi lesz a visszatérése, vagy mennyi ideig tart, hogy visszaszerezze őket. De mivel a költségek két számjegyből három számjegybe kerülnek, emlékeztesse magát arra, hogy nincs szabad út egy vállalkozás elindításához. Amúgy sem jó üzlet.
A Tim Vangness-től még egy nugget-t írunk alá:
az értékesítés megkezdése után bölcsen kell használnia nyereségét. Tegyen félre egy előre meghatározott összeget az összes bevételéből a visszatérések költségeinek fedezésére (minden nagyvállalatnak visszatérése lesz!) és a felmerülő előre nem látható költségek fedezésére. A fennmaradó nyereség, hogy van, azt javaslom üzembe annyi vissza növekvő üzleti lehető. Ez két fő területre oszlik.
az első a vállalati infrastruktúra fejlesztése, a weboldal tervezésétől az e-mail marketing szoftveréig. Néhány ilyen Szolgáltatások Pénzbe, de ha egyszer a nyereség, akkor jelentős javulást a konverziós arányok és az ügyfél-visszatartás, amely lehetővé teszi, hogy több pénzt a pályán, és lehetővé teszi a fizetett reklám, hogy agresszívebb, mint a verseny, mivel meg tudja határozni az élet-idő értéke egy ügyfél vs a nyereség egy eladó.
szeretne többet megtudni?
- Hogyan indítsunk el egy Dropshipping vállalkozást 2021-ben
- Hogyan indítsuk el saját ruházati üzletünket
- mit kell eladni Online?
- Dropshipping: Ez túl versenyképes kezdeni most?