cât costă lansarea unui magazin Dropshipping?

să răspundem la un popular dropshipping FAQ: de câte fonduri am nevoie pentru a începe o afacere dropshipping?

tehnic vorbind, puteți începe dropshipping pentru $0.00. Cu combinația potrivită de încercări gratuite și planuri de pornire – și dorința de a privi în altă parte și de a spera la cele mai bune atunci când vine vorba de calitatea produselor dvs. – 45 de minute de timp liber este tot ceea ce stă între dvs. și un magazin de dropshipping.

dar să împrumuți din Marea Carte a expresiilor englezești: doar pentru că poți nu înseamnă că ar trebui.

acest post va descompune costurile inevitabile pe care orice magazin (legitim) de dropshipping va trebui să le absoarbă pentru a ieși de la sol. Citiți până la sfârșit și veți avea o listă detaliată a costurilor dvs. de pornire, plus informații de la antreprenorii dropshipping care vă pot spune la ce să vă așteptați.

nu așteptați ca altcineva să o facă. Angajează-te și începe să iei deciziile.

începeți gratuit

cât costă să începi o afacere Online?

fără îndoială, magazinele online au redus bariera de intrare pentru a începe o afacere. Puteți conecta la furnizori din întreaga lume și vinde produsele lor fără a deține vreodată inventar. Este o configurare minunat.

atât de minunat, de fapt, încât oamenii se pot lăsa purtați de val, visând la o afacere cu șase cifre care nu necesită nicio investiție.

lucru este, începe o afacere de succes nu a fost niciodată liber, și că este încă cazul. Chiar și cu dropshipping.

ce este Dropshipping?

Dropshipping este un model de afaceri de comerț electronic care permite antreprenorilor să conducă un magazin online și să vândă produse fără a fi nevoie să cumpere inventar în avans. Numai după ce ați făcut o vânzare plătiți furnizorul dvs., care apoi expediază produsele direct clientului dvs. Puteți utiliza o piață precum Oberlo pentru a vă conecta magazinul la mii de furnizori și produse.

începeți afacerea dvs. Online astăzi

nu trebuie să obțineți oa doua ipotecă, dar va trebui să puneți niște bani în afacerea dvs. de dropshipping înainte ca afacerea dvs. de dropshipping să pună bani în buzunar.

Dropshipper Corner

să auzim despre costul de a începe o afacere de la Paul Lee, omul din spatele barbă Husky:

„fii confortabil cu a pierde cel puțin 500 $înainte de a începe să devină profitabile. Deschiderea unui magazin real de vânzare cu amănuntul implică cheltuirea a aproape 10.000 de dolari înainte de a intra orice venit, astfel încât cheltuirea a doar 500 de dolari pe o afacere de comerț electronic este o investiție extrem de mică care vă poate schimba viața.”

costul de a începe o afacere Dropshipping

bine, Versiunea cea mai dezbrăcat în jos a unui magazin dropshipping ar include:

  • un abonament Shopify
  • un abonament Oberlo

mergem cu Shopify, deoarece este cea mai populara platforma de comert electronic acolo. Și mergem cu Oberlo pentru că ai văzut URL-ul acestui blog?

vești bune! Shopify are un proces gratuit de 14 zile! După aceea, va costa 29 USD pe lună, dar cel puțin puteți obține rulare gratuit. Deci Shopify acoperă partea de magazin a ecuației. Acum, pentru partea dropshipping.

Oberlo are o opțiune pentru totdeauna gratuit. Nu veți putea scala cu acesta-există un capac de 500 de produse. În cele din urmă, probabil, trebuie să faceți upgrade la pachetul de bază la $29.90. Dar puteți obține cel puțin înființat înainte de bifurcare peste cardul de credit.

daca esti serios despre dropshipping, atunci există un alt must-buy: un domeniu. Puteți cumpăra cu ușurință un domeniu nou prin Shopify – vă vor întreba despre el în timpul procesului dvs.-și va fi o plată anuală de 14 USD.

bine, deci, dacă o faci ieftin și murdar, costurile de Lansare magazin va arata astfel:

apoi, cu un pic de sprucing sus, ne uităm la:

apoi ne – am uita la $58.90 în fiecare lună după aceea-costurile recurente Shopify și Oberlo, minus domeniul $14.

Dropshipper Corner

să întrerupem această clasă de matematică pentru a auzi de la Tim Vangness, Guru Dropshipping și creatorul acestui canal YouTube dropshipping:

„pentru primul magazin, nu ar trebui să plătiți sute pentru fotografii personalizate, logo-uri și modele de site-uri web. Costurile dvs. de pornire ar trebui să fie foarte minime. Singurele costuri inițiale vor fi achiziționarea produsului și înregistrarea domeniului. Puteți profita de traseele gratuite oferite de Google și Shopify pentru a crea o adresă de e-mail personalizată și pentru a vă pune magazinul în funcțiune. Veți dori să creați fotografii și videoclipuri personalizate ale produselor dvs. pe care le puteți utiliza în paginile produselor, în anunțuri și în recenziile produselor. Acest lucru se poate face cu ușurință cu orice smartphone modern.”

v-ați bucura de toate aceste îndrumări bugetare dropshipping în formă video de înaltă definiție? Da? Apoi faceți clic pe Redare aici (și vă place și abonați-vă pentru mai mult conținut video excelent!):

Dropshipping Costs

aceasta este porțiunea „mănâncă-ți legumele” de a lansa un magazin dropshipping: La fel cum nimeni nu vă va hrăni cu forța doza zilnică de legume, nimeni nu vă va forța să comandați produsele dvs. de dropshipping pentru dvs.

dar ar trebui să o faci în continuare.lucrul minunat despre dropshipping este că nu te descurci niciodată cu produsele pe care le vinzi. În timp ce acest lucru ar putea rezolva una dintre cele mai mari provocări ale comerțului – având produse interesante de vândut – introduce un nou set de considerente. Anume, nu controlați calitatea produselor, actualitatea livrării sau aspectul ambalajului.

De aceea vă recomandăm să alocați ceva timp (și bani) pentru a comanda produsele pe care le veți vinde în magazinul dvs.

Acest lucru vă oferă o șansă de a investiga furnizorii. După ce plasați comanda, de exemplu, puteți urmări și întreba: „când mă pot aștepta să sosească comanda mea?”Și când ajunge, îți satisface așteptările? Este defect în vreun fel? Vrei să-l cumperi?

odată ce aveți produsele la îndemână, le puteți folosi pentru a genera interes pentru magazinul dvs. Arată-le. Faceți fotografii cu oameni care le țin. Întreabă-ți prietenii ce cred (și cât ar plăti).

bine, deci cât te va costa consumul de legume dropshipping? Ei bine, nu trebuie să cumpărați fiecare variantă a fiecărui produs. Dacă vindeți rochii galbene, roșii și albastre de la același furnizor, probabil că sunteți bine să comandați doar o singură culoare. Dar este cu siguranță o idee bună să comandați cel puțin un articol de la fiecare furnizor ale cărui produse intenționați să le oferiți la magazinul dvs.

să spunem că acest lucru va costa, Oh, $75.

acesta este în mare parte un cost inițial, deci dacă îl adăugăm la costurile de infrastructură ale magazinului discutate mai sus, bilanțul nostru de afaceri dropshipping arată astfel:

până în prezent, ne putem aștepta să plătim aproximativ 150 USD până la sfârșitul primei luni.

Dropshipper Corner

Tim Kock are multă experiență în dropshipping și are de spus despre comenzile de testare:

„când conduceți o afacere dropshipping, nu veți gestiona inventarul – furnizorii dvs. vă vor expedia produsele direct la ușa clientului. Având în vedere acest lucru, este întotdeauna o idee minunată să plasați o comandă de testare pentru produsele pe care vă gândiți să le vindeți. Acest lucru vă va permite să parcurgeți întregul proces de achiziție, la fel ca și clienții dvs. atunci când plasează o comandă. Veți putea revizui calitatea produselor, timpii și standardele de expediere și puteți lua singuri imagini personalizate ale produselor – vă ajută cu adevărat să vă duceți magazinul la nivelul următor.”

costurile de îmbunătățire a magazinului de pornire

bine, 72,90 USD pe care i-ați cheltuit pe site-ul dvs. vă ajung doar până acum. Poate fi necesar să instalați aplicații pentru a obține toate funcționalitățile dorite. De exemplu, Shopify și Oberlo nu au o modalitate implicită de a oferi reduceri pentru achizițiile în vrac. Există soluții, sigur. Puteți oferi un” produs ” care este de fapt cinci articole incluse într-unul singur și apoi vindeți Cvintetul la un preț mai mic decât cumpărarea a cinci articole individuale.

dar nu doriți să vă construiți afacerea pe soluții. Doriți ca magazinul dvs. să fie ușor de navigat pentru cumpărătorii dvs. și ușor de operat pentru dvs.și, uneori, cea mai bună soluție este să pony up și instala aplicații Shopify.magazinul de aplicații Shopify este plin de aplicații pentru a aborda aproape fiecare modificare, îmbunătățire sau actualizare pe care vă puteți imagina. Să ne uităm la câteva caracteristici comune pe care le doresc proprietarii de magazine, precum și la un mic eșantion de aplicații care pot face acest lucru.

Cross-selling și Upselling

  • cross Sell ($19.99/lună)
  • Cart Convert ($19/lună)
  • Bold Upsell ($9.99/lună)

prețuri în vrac

intenție de ieșire

  • wheelio ($14.92/lună)
  • spin-A-sale ($9.99/lună)
  • Exit Intent& Messenger Popups ($29.00/lună)

nu aveți nevoie de nimic din aceste lucruri, dar să presupunem că doriți cu adevărat capacitatea de a oferi clienților o reducere dacă cumpără 10 produse în loc de unul singur. Se pare că o aplicație de stabilire a prețurilor în vrac va costa în jur de 20 USD pe lună, așa că haideți să abordăm acest lucru la costurile noastre de pornire.

suntem acum până la aproximativ $170 după primele patru până la șase săptămâni.

costurile de Marketing – Biggie

tot ceea ce ne-am uitat la până acum a avut o etichetă de preț specific atașat la acesta. Marketingul nu.

este imposibil de spus câți bani trebuie să cheltuiți pentru marketing. Există, totuși, unele ipoteze pe care le putem folosi pentru a obține o estimare.

rata medie de conversie globală în comerțul electronic este undeva între 2 și 3%. Acest lucru va varia în funcție de nișă și țară, dar să jucăm acest lucru și să spunem că rata de conversie este de 2,5 la sută. Asta înseamnă că dacă primiți 200 de persoane la magazinul dvs., vă puteți aștepta ca cinci dintre ei să cumpere ceva. Bine, și cum aducem 200 de oameni la magazinul nostru? Marketing.

în acest moment, cel mai mare canal de marketing pentru dropshippers este Facebook, așa că să ne uităm la conducerea a 200 de vizitatori la magazinul dvs. de pe Facebook. WordStream stabilește rata medie de clic (CTR) pentru anunțurile Facebook la 0,9%. Să presupunem că anunțurile dvs. sunt bune și că aveți un CTR de 1,0%.

bine, deci pentru a aduce 200 de persoane în magazinul dvs., veți avea nevoie de anunțul dvs. pentru a ajunge la 20.000 de persoane. Prețul pentru 20.000 de afișări va varia în funcție de cine vizați: atingerea utilizatorilor americani Facebook va costa mai mult decât atingerea utilizatorilor Facebook din Singapore.

potrivit furnizorului de software de marketing AdStage, costul mediu pe mia de afișări (CPM) a fost de 12,45 USD în T4 2017. Să spunem că un curat $12.50. Acum avem o ecuație cu care să lucrăm:

(20,000 / 1,000) * 12.50 = $250

privind aceste medii, aterizăm la 250 USD în costurile de publicitate Facebook pentru a genera cinci vânzări Facebook.

există desigur pârghii pe care le puteți trage pentru a manipula aceste numere și pentru a vă crește profitul. În primul rând, faceți anunțuri minunate. Cu cât anunțurile dvs. sunt mai bune, cu atât mai des oamenii vor face clic pe ele, cu atât costul pe clic (CPC) este mai mic. Dacă doriți să faceți niște teme pentru a crea anunțuri cu impact ridicat, vă oferim acoperire. De asemenea, puteți viza țările cu rate CPM mai mici. Utilizatorii Oberlo au avut succes în multe alte țări decât cele evidente; nu simți că trebuie să vizezi SUA, Marea Britanie, Canada și Australia.

în cele din urmă, există pași pe care îi puteți lua pentru a crește rata de conversie și pentru a crește valoarea medie a comenzii la magazinul dvs. Proiectarea paginilor de produse ușor de navigat, de exemplu, este o modalitate de a determina oamenii să se convertească odată ce îi atrageți în magazinul dvs. Acest lucru ar crește rata de conversie de 2,5% pe care am folosit-o mai devreme.

puteți utiliza, de asemenea, aplicații cross-selling și upselling pentru a crește valoarea medie a comenzii. Acestea vă vor costa un pic de bani, dar cu câteva vânzări bune pe lună – cu greu un obiectiv prea ambițios – vor plăti singuri.

Dropshipper Corner

aici este o înțelepciune de marketing de la un alt dropshipper – Artsy perete fondator Mat Ozerskis Ozerskis.
„bugetul , din experiența mea, ar trebui să fie în jur de 1000 USD. Cea mai mare parte ar trebui să meargă cu siguranță la marketing – pentru testarea influențatorilor Instagram și a anunțurilor Facebook, aș spune aproximativ 50% până la 80%. Restul ar trebui să intre în pluginuri, domeniu și costuri de stocare și, de asemenea, de preferință, unele cursuri dacă sunteți nou în acest model de afaceri și să Shopify.”

concluzii privind costurile de pornire

discuție reală: trebuie să cheltuiți bani pentru a câștiga bani. Am intervievat dropshippers profitabile și datele de marketing crunched pentru a veni cu aceste costuri de pornire dropshipping. Cum se compară numerele noastre cu ale tale?

o postare distribuită de Oberlo (@oberloapp) pe 29 Mai 2018 la 8:13am PDT

cheltuirea banilor pentru a lansa un magazin de comerț electronic doare doar dacă (a) am crezut că va fi gratuit și (b) uităm că facem asta pentru a face bani. Amintiți-vă: banii pe care îi cheltuiți pentru a începe magazinul dvs. sunt o investiție. Și indiferent dacă cumpărăm acțiuni sau lansăm magazine, investim în lucruri pentru că ne așteptăm la un randament.

și știi, dacă rămâi cu comerțul electronic, nu vei înceta niciodată să pompezi bani în magazinul tău. După ce aplicația price breaks face trucul, atunci veți dori să obțineți o aplicație de vânzare încrucișată. Pe măsură ce campaniile dvs. de pe Facebook se înmulțesc, veți dori să investiți în unele tehnologii de automatizare a marketingului. Și nici măcar nu am atins încă marketingul prin e – mail, sau temele premium Shopify sau instrumentele de proiectare a logo-urilor, cum ar fi Hatchful, sau-ei bine, să-l lăsăm acolo deocamdată.

este greu de spus cât de mult se întoarce dvs. va fi, sau cât timp vă va lua pentru a le recupera. Dar, pe măsură ce cheltuielile trec de la cifre duble la cifre triple și nu numai, amintiți-vă că nu există o modalitate gratuită de a lansa o afacere. Nu este o afacere bună, oricum.

vom semna cu încă o pepită de la Tim Vangness:

odată ce începeți să generați vânzări, trebuie să vă folosiți profiturile cu înțelepciune. Puneți deoparte o sumă predeterminată din toate veniturile dvs. pentru a acoperi costurile returnărilor (orice afacere mare va avea returnări!) și pentru a acoperi orice costuri neprevăzute care pot apărea. Cu profiturile rămase pe care le au, Mi-ar recomanda punerea cât mai mult înapoi în creștere afacerea dumneavoastră posibil. Aceasta va fi împărțită în două domenii principale.

primul este îmbunătățirea infrastructurii afacerii dvs., de la designul site-ului web până la software-ul dvs. de marketing prin e-mail. Unele dintre aceste servicii costă bani, dar odată ce obțineți un profit, acestea pot avea îmbunătățiri semnificative ale ratelor de conversie și ale reținerii clienților, ceea ce vă va face mai mulți bani pe pistă și va permite publicității dvs. plătite să fie mai agresivă decât concurența dvs., deoarece puteți determina valoarea pe viață a unui client față de profiturile unei singure vânzări.

vrei să afli mai multe?

  • cum să începeți o afacere de Dropshipping în 2021
  • cum să începeți propria afacere de îmbrăcăminte
  • ce ar trebui să vindeți Online?
  • Dropshipping: Este prea competitiv pentru a începe acum?

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *