ile kosztuje uruchomienie sklepu Dropshipping?

odpowiem na popularne FAQ dropshipping: ile środków potrzebuję, aby założyć firmę dropshipping?

technicznie rzecz biorąc, możesz rozpocząć dropshipping za $0.00. Dzięki odpowiedniemu połączeniu bezpłatnych wersji próbnych i planów startowych – oraz chęci spojrzenia w drugą stronę i nadziei na najlepsze, jeśli chodzi o jakość twoich produktów – 45 minut wolnego czasu to wszystko, co stoi między tobą a sklepem dropshipping.

ale zapożyczenie z Wielkiej Księgi wyrażeń angielskich: to, że możesz, nie znaczy, że powinieneś.

ten post rozbije nieuniknione koszty, które każdy (legalny) sklep dropshipping będzie musiał wchłonąć, aby wstać z ziemi. Przeczytaj do końca, a otrzymasz szczegółową listę kosztów uruchomienia, a także informacje od przedsiębiorców dropshipping, którzy mogą powiedzieć, czego się spodziewać.

nie czekaj, aż ktoś inny to zrobi. Zatrudnij siebie i zacznij decydować.

rozpocznij za darmo

ile kosztuje rozpoczęcie działalności Online?

bez wątpienia sklepy internetowe obniżyły barierę wejścia do rozpoczęcia działalności gospodarczej. Możesz podłączyć się do dostawców z całego świata i sprzedawać swoje produkty bez konieczności posiadania zapasów. To niesamowite ustawienie.

tak niesamowite, że ludzie mogą się ponieść, marząc o sześciocyfrowym biznesie, który nie wymaga żadnych inwestycji.

chodzi o to, że rozpoczęcie udanego biznesu nigdy nie było darmowe i tak jest nadal. Nawet z dropshipping.

co to jest Dropshipping?

Dropshipping to model biznesowy ecommerce, który pozwala przedsiębiorcom prowadzić sklep internetowy i sprzedawać produkty bez konieczności zakupu zapasów z góry. Dopiero po dokonaniu sprzedaży płacisz dostawcy, który następnie wysyła produkty bezpośrednio do klienta. Możesz korzystać z rynku, takiego jak Oberlo, aby połączyć swój sklep z tysiącami dostawców i produktów.

Rozpocznij swój biznes Online już dziś

nie musisz uzyskać drugiego kredytu hipotecznego, ale musisz włożyć pieniądze do swojej firmy dropshipping, zanim Twoja firma dropshipping włoży pieniądze do kieszeni.

dropshipper Corner

Let ’ s hear about the cost to start a business from Paul Lee, The man behind Husky Beard:

„Be comfortable with losing co najmniej $500 before you start to be profitable. Otwarcie rzeczywistego sklepu detalicznego wiąże się z wydaniem blisko $10,000, zanim pojawią się jakiekolwiek przychody, więc wydawanie tylko $500 na biznes ecommerce jest niezwykle małą inwestycją, która może zmienić twoje życie.Shopify shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify Shopify A my wybieramy Oberlo bo widzieliście adres URL tego bloga?

dobre wieści! Shopify ma BEZPŁATNY 14-dniowy okres próbny! Po tym, będzie to kosztować $ 29 miesięcznie, ale przynajmniej można dostać rolling za darmo. Tak więc Shopify obejmuje część sklepową równania. Teraz część dropshipping.

Oberlo ma zawsze darmową opcję. Nie będziesz mógł z nim skalować-istnieje limit 500 produktów. W końcu prawdopodobnie musisz uaktualnić do pakietu podstawowego za $29.90. Ale możesz przynajmniej skonfigurować przed rozwidleniem karty kredytowej.

Jeśli poważnie myślisz o dropshippingu, jest jeszcze jedna konieczność-kupić: domenę. Możesz łatwo kupić nową domenę za pośrednictwem Shopify – poprosi Cię o to podczas okresu próbnego-i będzie to roczna płatność w wysokości 14 USD.

w porządku, więc jeśli zrobisz to tanio i brudnie, koszty uruchomienia Twojego sklepu będą wyglądać tak:

następnie z odrobiną ożywienia patrzymy na:

wtedy miesi ± c miesi ± c miesi ± c miesi ± c to by3oby 58,90 $ – powtarzaj ± ce siê koszty Shopify i Oberlo, minus 14 $domeny.

kącik Dropshippera

zatrzymajmy tę klasę matematyki, aby usłyszeć od Tima Vangnessa, Guru dropshippingu i twórcy tego kanału Dropshippingowego na YouTube:

„w pierwszym sklepie nie powinieneś płacić setek za niestandardowe zdjęcia, logo i projekty stron internetowych. Twoje koszty rozruchu powinny być bardzo minimalne. Twoim jedynym kosztem z góry będzie zakup produktu i rejestracja domeny. Możesz skorzystać z bezpłatnych szlaków oferowanych przez Google i Shopify, aby utworzyć niestandardowy adres e-mail i uruchomić swój sklep. Będziesz chciał tworzyć niestandardowe zdjęcia i filmy produktów, które można wykorzystać na stronach produktów, w reklamach i w recenzjach produktów. Można to łatwo zrobić za pomocą dowolnego nowoczesnego smartfona.”

czy podobałyby ci się wszystkie te wskazówki dotyczące budżetu dropshipping w formie wideo w wysokiej rozdzielczości? Tak? Następnie kliknij Odtwórz tutaj (i polub i subskrybuj więcej wspaniałych treści wideo!):

koszty dropshippingu

To jest porcja „jedz warzywa” w uruchomieniu sklepu dropshippingowego: Tak jak nikt nie będzie zmuszał Cię do karmienia codzienną porcją warzyw, nikt nie zmusi cię do samodzielnego zamawiania produktów dropshipping.

ale i tak powinieneś to zrobić.

niesamowitą rzeczą w dropshippingu jest to, że nigdy nie zajmujesz się produktami, które sprzedajesz. Chociaż może to rozwiązać jedno z największych wyzwań w handlu-posiadanie fajnych produktów do sprzedaży-wprowadza nowy zestaw rozważań. Mianowicie nie kontrolujesz jakości produktów, terminowości dostaw ani wyglądu opakowania.

dlatego zalecamy poświęcenie trochę czasu (i pieniędzy) na zamówienie produktów, które zamierzasz sprzedawać w swoim sklepie.

to daje Ci szansę zbadania dostawców. Na przykład po złożeniu zamówienia możesz śledzić i pytać: „kiedy mogę się spodziewać, że moje zamówienie dotrze?”A kiedy już dotrze, czy spełni Twoje oczekiwania? Czy jest w jakiś sposób uszkodzony? Chcesz go kupić?

gdy już masz swoje produkty pod ręką, możesz ich użyć, aby wzbudzić zainteresowanie twoim sklepem. Pokaż im. Rób zdjęcia ludziom, którzy je trzymają. Zapytaj znajomych, co myślą (i ile zapłacą).

ile będzie kosztowało cię jedzenie warzyw dropshipping? Nie musisz kupować każdej odmiany każdego produktu. Jeśli sprzedajesz żółte, czerwone i niebieskie sukienki od tego samego dostawcy, prawdopodobnie jesteś w porządku po prostu zamawiając jeden kolor. Ale to na pewno dobry pomysł, aby zamówić co najmniej jeden przedmiot od każdego dostawcy, którego produkty planujesz zaoferować w swoim sklepie.

powiedzmy, że to będzie kosztować, oh, $75.

jest to głównie koszt z góry, więc jeśli dodamy go do kosztów infrastruktury sklepu omówionych powyżej, nasz bilans dropshipping business wygląda następująco:

do tej pory możemy spodziewać się zapłaty około $150 do końca pierwszego miesiąca.

dropshipper Corner

Tim Kock ma duże doświadczenie w dropshippingu i ma to do powiedzenia na temat zamówień testowych:

„gdy prowadzisz firmę dropshipping, nie będziesz zajmował się zapasami – twoi dostawcy wysyłają Twoje produkty bezpośrednio do drzwi Twojego klienta. Mając to na uwadze, zawsze dobrym pomysłem jest złożenie zamówienia testowego na produkty, które myślisz o sprzedaży. Pozwoli Ci to przejść przez cały proces zakupu, tak jak twoi klienci podczas składania zamówienia. Będziesz mógł przeglądać jakość produktów, czasy wysyłki i standardy, a także robić spersonalizowane zdjęcia produktów – to naprawdę pomaga przenieść swój sklep na wyższy poziom.”

ulepszenie sklepu Startup kosztuje

w porządku, że $72.90, które wydałeś na swoją stronę, to tylko do tej pory. Może być konieczne zainstalowanie aplikacji, aby uzyskać wszystkie pożądane funkcje. Na przykład Shopify i Oberlo nie mają domyślnego sposobu oferowania rabatów za zakupy zbiorcze. Oczywiście, że są obejścia. Możesz zaoferować „produkt”, który jest w rzeczywistości pięcioma przedmiotami powiązanymi w jeden, a następnie sprzedać ten kwintet po cenie niższej niż zakup pięciu Pojedynczych Przedmiotów.

ale nie chcesz budować swojej firmy na obejściach. Chcesz, aby twój sklep był łatwy w nawigacji dla kupujących i łatwy w obsłudze dla Ciebie.

a czasami najlepszym rozwiązaniem jest zainstalowanie aplikacji Shopify.

Sklep z aplikacjami Shopify jest wypełniony aplikacjami, które mogą zająć się prawie każdym ulepszeniem, ulepszeniem lub uaktualnieniem, jakie możesz sobie wyobrazić. Spójrzmy na kilka typowych funkcji, których potrzebują właściciele sklepów, a także małą próbkę aplikacji, które mogą to zrobić.

Cross-selling i Upselling

  • Cross Sell ($19.99/miesiąc)
  • Cart Convert ($19/miesiąc)
  • Bold Upsell ($9.99/miesiąc)

cennik hurtowy

exit intent

  • wheelio ($14.92/miesiąc)
  • spin-a-sale ($9.99/miesiąc)
  • exit Intent& wyskakujące okienka Messenger ($29.00/miesiąc)

nie potrzebujesz niczego z tych rzeczy, ale powiedzmy, że naprawdę chcesz dać klientom zniżkę, jeśli kupią 10 produktów zamiast jednego. Wygląda na to, że aplikacja hurtowa będzie kosztować około 20 USD miesięcznie, więc przylgnijmy to do naszych kosztów początkowych.

koszty marketingowe – Biggie

wszystko, na co do tej pory patrzyliśmy, miało określoną cenę. Marketing nie.

nie można powiedzieć, ile pieniędzy trzeba wydać na marketing. Istnieją jednak pewne założenia, które możemy wykorzystać, aby uzyskać oszacowanie.

średni globalny Współczynnik konwersji w e-commerce wynosi od 2 do 3 procent. To będzie się różnić w zależności od niszy i kraju, ale rozegrajmy to i powiedzmy, że Współczynnik konwersji wynosi 2,5%. Oznacza to, że jeśli zaprosisz do swojego sklepu 200 osób, możesz spodziewać się, że pięć z nich coś kupi. Dobra, a jak ściągniemy 200 osób do naszego sklepu? Marketing.Facebook jest obecnie największym kanałem marketingowym dla dropshipperów, więc przyjrzyjmy się przyciąganiu 200 odwiedzających do twojego sklepu z Facebooka. WordStream określa średni współczynnik klikalności (CTR) dla reklam na Facebooku na poziomie 0,9%. Załóżmy, że Twoje reklamy są dobre i masz 1.0% CTR.

w porządku, więc aby przyciągnąć 200 osób do swojego sklepu, potrzebujesz reklamy, aby dotrzeć do 20 000 osób. Cena Facebook ’ a 20 000 wyświetleń będzie się różnić w zależności od tego, kogo kierujesz: dotarcie do amerykańskich użytkowników Facebooka będzie kosztować więcej niż dotarcie do singapurskich użytkowników Facebooka.

według dostawcy oprogramowania marketingowego AdStage średni koszt tysiąca wyświetleń (CPM) wyniósł 12,45 USD w czwartym kwartale 2017 r. Nazwijmy to czystym $12.50. Teraz mamy równanie do pracy:

(20,000 / 1,000) * 12.50 = $250Facebooka, aby wygenerować Pięć sprzedaży na Facebooku.

istnieją oczywiście dźwignie, które można pociągnąć, aby manipulować tymi liczbami i zwiększyć Swój Zysk. Przede wszystkim twórz niesamowite reklamy. Im lepsze reklamy, tym częściej ludzie będą je klikać, tym niższy koszt kliknięcia (CPC). Jeśli chcesz odrobić pracę domową na temat tworzenia efektownych reklam, mamy coś dla ciebie. Możesz również kierować reklamy do krajów o niższych stawkach CPM. Użytkownicy Oberlo odnosili sukcesy w wielu innych krajach niż te oczywiste; nie czuj się, jakbyś musiał kierować reklamy na USA, Wielką Brytanię, Kanadę i Australię.

wreszcie, istnieją kroki, które możesz podjąć, aby zwiększyć współczynnik konwersji i zwiększyć średnią wartość zamówienia w sklepie. Na przykład projektowanie łatwych w nawigacji stron produktów to jeden ze sposobów na przekonwertowanie ludzi po zwabieniu ich do sklepu. Zwiększyłoby to Współczynnik konwersji o 2,5%, którego użyliśmy wcześniej.

Możesz również użyć aplikacji cross-selling i upselling, aby zwiększyć średnią wartość zamówienia. Będą Cię kosztować trochę pieniędzy, ale przy kilku dobrych upsellach miesięcznie-niezbyt ambitny cel-zapłacą za siebie.

dropshipper Corner

oto kilka marketingowych mądrości od innego dropshippera – założyciela Artsy Wall Matīssa Ozerskisa.
„budżet , z mojego doświadczenia, powinien wynosić około 1000 USD. Większość Facebooka Instagrama powinna zdecydowanie przejść do marketingu-w celu przetestowania influencerów na Instagramie i reklam na Facebooku powiedziałbym, że około 50% do 80%. Reszta powinna przejść do wtyczek, domeny i kosztów sklepu, a także najlepiej do niektórych kursów, jeśli jesteś nowy w tym modelu biznesowym i do Shopify.”

wnioski dotyczące kosztów rozruchu

prawdziwa rozmowa: musisz wydawać pieniądze, aby zarabiać pieniądze. 💸 Przeprowadziliśmy wywiady z dochodowymi dropshipperami i zebraliśmy dane marketingowe, aby wymyślić te koszty startowe dropshipping. Jak nasze liczby porównują się z Twoimi?

a post shared by Oberlo (@oberloapp) on May 29, 2018 at 8:13: 00 PDT

wydawanie pieniędzy na uruchomienie sklepu ecommerce boli tylko wtedy, gdy (a) myśleliśmy, że będzie on darmowy i (b) zapominamy, że robimy to, aby zarabiać pieniądze. Pamiętaj: pieniądze, które wydajesz na założenie sklepu, to inwestycja. Niezależnie od tego, czy kupujemy akcje, czy otwieramy sklepy, inwestujemy w rzeczy, ponieważ oczekujemy zwrotu.

i wiesz, jeśli będziesz trzymać się ecommerce, nigdy nie przestaniesz pompować pieniędzy do swojego sklepu. Po przerwach cenowych aplikacja zrobi sztuczkę, będziesz chciał uzyskać aplikację cross-selling. W miarę jak Twoje kampanie na Facebooku mnożą się, będziesz chciał zainwestować w technologię automatyzacji marketingu. Jeszcze nawet nie poruszyliśmy kwestii e-mail marketingu, motywów Premium Shopify ani narzędzi do projektowania logo, takich jak Hatchful, lub – cóż, zostawmy to na razie.

trudno powiedzieć, ile będą twoje zwroty, lub jak długo zajmie ci ich odzyskanie. Ale gdy wydatki krzyżują się z dwucyfrowych na trzycyfrowe i dalej, przypomnij sobie, że nie ma darmowego sposobu na rozpoczęcie działalności gospodarczej. I tak nie jest to dobry interes.

podpiszemy się jeszcze jedną bryłką od Tima Vangnessa:

gdy zaczniesz generować sprzedaż, musisz mądrze wykorzystać swoje zyski. Odłóż z góry określoną kwotę wszystkich przychodów na pokrycie kosztów zwrotów (każda duża firma będzie miała zwroty!) oraz na pokrycie ewentualnych nieprzewidzianych kosztów. Z pozostałymi zyskami, które masz, polecam Wkładanie jak najwięcej z powrotem w rozwój Twojej firmy, jak to możliwe. Zostanie on podzielony na dwa główne obszary.

pierwszym z nich jest poprawa infrastruktury Twojej firmy, od projektowania stron internetowych po oprogramowanie do e-mail marketingu. Niektóre z tych usług kosztują pieniądze, ale gdy osiągasz zysk, mogą one znacznie poprawić współczynniki konwersji i retencję klientów, co sprawi, że będziesz miał więcej pieniędzy na torze i pozwoli płatnej reklamie być bardziej agresywny niż konkurencja, ponieważ możesz określić swoją wartość w czasie życia klienta vs zyski z pojedynczej sprzedaży.

chcesz dowiedzieć się więcej?

  • Jak założyć firmę Dropshipping w 2021 roku
  • Jak założyć własną firmę odzieżową
  • co należy sprzedawać w Internecie?
  • Dropshipping: Czy jest zbyt konkurencyjny, aby zacząć teraz?

Related Posts

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *