Hvor Mye Koster Det Å Starte En Dropshipping-Butikk?

La oss svare på en populær dropshipping FAQ: Hvor mye penger trenger jeg for å starte en dropshipping bedrift?Teknisk sett Kan Du starte dropshipping for $0,00. Med den rette kombinasjonen av gratis prøveversjoner og startplaner – og en vilje til å se den andre veien og håpe på det beste når det gjelder kvaliteten på produktene dine – er 45 minutter ledig tid alt som står mellom deg og en dropshipping-butikk.

men å låne fra Den Store Boken med engelske Uttrykk: Bare Fordi du kan, betyr det ikke at du burde.

dette innlegget vil bryte ned uunngåelige kostnader som noen (legitime) dropshipping butikken må absorbere å gå av bakken. Les til slutten, og du vil ha en spesifisert liste over oppstartskostnadene dine, pluss innsikt fra dropshipping-entreprenører som kan fortelle deg hva du kan forvente.

ikke vent på at noen andre skal gjøre det. Ansette deg selv og begynne å ringe skudd.

Kom I Gang Gratis

Hvor Mye Koster Det Å Starte En Internett-Bedrift?

ingen tvil, nettbutikker har senket barrieren for oppføring til å starte en bedrift. Du kan koble til leverandører fra hele verden og selge sine produkter uten å holde inventar. Det er et fantastisk oppsett.

så fantastisk, faktisk, at folk kan bli båret bort, drømmer om en sekssifret virksomhet som ikke krever noen investering.

Ting er, å starte en vellykket bedrift har aldri vært gratis, og det er fortsatt tilfelle. Selv med dropshipping.

Hva Er Dropshipping?

Dropshipping Er En e-handelsmodell som gjør det mulig for entreprenører å kjøre en nettbutikk og selge produkter uten å måtte kjøpe inventar på forhånd. Bare når du har gjort et salg betaler du leverandøren, som deretter sender produktene direkte til kunden. Du kan bruke en markedsplass som Oberlo for å koble butikken din til tusenvis av leverandører og produkter.

Start Din Online Virksomhet I Dag

du trenger ikke å få et andre boliglån, men du må sette litt penger i dropshipping-virksomheten din før dropshipping-virksomheten legger penger i lommen.

Dropshipper Corner

La oss høre om kostnadene for å starte en bedrift Fra Paul Lee, mannen bak Husky Skjegg:

«Vær komfortabel med å miste minst $500 før du begynner å bli lønnsomt. Å åpne opp en faktisk butikk innebærer å bruke nær $10,000 før noen inntekter kommer inn, så å bruke bare $500 på en e-handelsvirksomhet er en ekstremt liten investering som kan forandre livet ditt.»Shopify-abonnement»

Kostnaden For Å Starte En Dropshipping-Bedrift

Ok, den mest nedstrippede versjonen av en dropshipping-butikk vil inkludere:

  • Et Shopify-abonnement
  • Et Oberlo-abonnement

Vi går med Shopify fordi Det er den mest populære e-handelsplattformen der ute. Og Vi går med Oberlo fordi har du sett NETTADRESSEN til denne bloggen?

Gode nyheter! Shopify har en gratis 14-dagers prøveversjon! Etter det vil det koste $29 per måned, men i det minste kan du rulle gratis. Så Shopify dekker butikkdelen av ligningen. Nå for dropshipping delen.

Oberlo har et evig gratis alternativ. Du vil ikke kunne skalere med det – det er en 500-produkthett. Til slutt må du sannsynligvis oppgradere Til Grunnpakken på $29.90. Men du kan i det minste få satt opp før forking over kredittkortet ditt.

hvis du er seriøs om dropshipping, så er det en mer må-kjøpe: et domene. Du kan enkelt kjøpe et nytt domene gjennom Shopify – de vil spørre deg om det under prøveperioden – og det vil bli en årlig betaling på $14.

Ok, Så Hvis du gjør det billig og skittent, vil kostnadene ved å starte butikken din se slik ut:

så ser vi på:

Dropshipper Corner

La oss sette denne matte klassen på pause for Å høre Fra Tim Vangness, Dropshipping Guru og skaperen av denne dropshipping YouTube-kanalen:

«for din første butikk bør du ikke betale hundrevis for tilpassede bilder, logoer og webdesign. Oppstartskostnader bør være svært minimal. Dine eneste forhåndskostnader vil være å kjøpe produktet og registrere domenet ditt. Du kan dra nytte av de gratis stiene Som Tilbys Av Google og Shopify, for å opprette en egendefinert e-postadresse og få butikken din i gang. Du vil opprette egendefinerte bilder og videoer av produktene dine som du kan bruke på produktsider, i annonser og i produktomtaler. Dette kan enkelt gjøres med enhver moderne smarttelefon.»

Vil du nyte alt dette dropshipping budsjett veiledning i hd video form? Ja? Klikk deretter spill her (og liker og abonnere for mer flott videoinnhold!):

Dropshipping Kostnader

dette er den» spise grønnsaker » delen av å lansere en dropshipping butikk: Akkurat som ingen kommer til å tvinge deg din daglige dose av grønnsaker, vil ingen tvinge deg til å bestille dropshipping produkter for deg selv.

men du bør fortsatt gjøre det.

den fantastiske tingen om dropshipping er at du aldri håndterer produktene du selger. Selv om dette kan løse en av de største utfordringene i handel – å ha kule produkter å selge-introduserer det et nytt sett med hensyn. Nemlig kontrollerer du ikke kvaliteten på produktene, leveringstiden eller utseendet på emballasjen.

derfor anbefaler vi å sette av litt tid (og penger) for å bestille produktene du skal selge i butikken din.

dette gir deg en sjanse til å undersøke leverandørene. Etter at du har lagt inn bestillingen din, kan du for eksempel følge opp og spørre: «Når kan jeg forvente at bestillingen min kommer?»Og når det kommer, oppfyller det dine forventninger? Er det defekt på noen måte? Vil du kjøpe den?

når du har dine produkter på hånden, kan du bruke dem til å generere interesse i butikken din. Vis dem frem. Ta bilder av folk som holder dem. Spør vennene dine hva de synes (og hvor mye de vil betale).

Ok, så hvor mye vil spise dropshipping grønnsaker koste deg? Vel, du trenger ikke å kjøpe alle varianter av hvert produkt. Hvis du selger gule, røde og blå kjoler fra samme leverandør, har du sannsynligvis det bra bare å bestille en farge. Men det er definitivt en god ide å bestille minst ett element fra hver leverandør hvis produkter du planlegger å tilby i butikken din.

La oss si at dette vil koste, oh, $ 75.

Dette er for det meste en forhåndskostnad, så hvis vi legger den til butikkinfrastrukturkostnadene som er omtalt ovenfor, ser vår dropshipping – forretningsbalanse slik ut:

Så langt kan Vi forvente å betale ca $150 Innen utgangen av den første måneden.

Dropshipper Corner

Tim Kock har mye erfaring med dropshipping og har dette å si om testordrer:

«når du kjører en dropshipping-bedrift, vil du ikke håndtere beholdningen din – leverandørene dine sender produktene dine direkte til kundens dørstokk. Med dette i tankene er det alltid en god ide å legge inn en testordre for produkter du tenker på å selge. Dette vil gjøre deg i stand til å gå gjennom hele innkjøpsprosessen, akkurat som kundene vil når de legger inn en bestilling. Du vil kunne gjennomgå kvaliteten på produktene, frakttider og standarder, og ta personlige produktbilder selv – det hjelper deg virkelig å ta butikken din til neste nivå.»

Oppstart Store Ekstrautstyr Kostnader

Ok, at $72.90 som du brukte på nettstedet ditt bare får deg så langt. Du må kanskje installere apper for å få all funksjonaliteten du vil ha. For Eksempel Har Shopify og Oberlo ikke en standard måte for deg å tilby rabatter for bulkkjøp. Det er løsninger, sikkert. Du kan tilby et» produkt » som faktisk er fem elementer samlet i en, og deretter selge den kvintetten til en lavere pris enn å kjøpe fem individuelle varer.

Men du ønsker ikke å bygge din bedrift på løsninger. Du vil at butikken din skal være enkel å navigere for kundene dine, og enkel å betjene for deg.Og noen ganger er den beste løsningen å pony opp og installere Shopify apps.Shopify App Store er fylt med apper for å adressere omtrent alle tweak, forbedring eller oppgradering som du kan forestille deg. La oss se på noen vanlige funksjoner som butikkeiere vil ha, samt et lite utvalg av appene som kan få det til å skje.

Kryssalg og Mersalg

  • Kryssalg ($19.99/måned)
  • Fet Oppsalg ($9.99/måned)

bulk priser

avslutt hensikt

  • wheelio ($14.92/måned)
  • spin-a-salg ($9.99 / måned)
  • Exit Intent & Messenger Popups ($29.00 / måned)
  • du trenger ikke noe av dette, men la oss si at du virkelig vil ha muligheten til å gi kundene rabatt hvis de kjøper 10 produkter i stedet for bare en. Ser ut som en bulk prising app vil koste rundt $20 per måned, så la oss takle det på våre startkostnader.

    Vi er nå opp til ca $170 etter de første fire til seks ukene.

    Markedsføringskostnader-Biggie

    Alt vi har sett på så langt har hatt en bestemt prislapp knyttet til den. Markedsføring gjør det ikke.

    det er umulig å si hvor mye penger du trenger å bruke på markedsføring. Det er imidlertid noen forutsetninger som vi kan bruke til å få et estimat.den gjennomsnittlige globale konverteringsfrekvensen i e-handel er et sted mellom 2 og 3 prosent. Det vil variere etter nisje og land, men la oss bare spille dette ut og si at konverteringsfrekvensen er 2,5 prosent. Det betyr at hvis du får 200 personer til butikken din, kan du forvente fem av dem til å kjøpe noe. Ok, og hvordan får vi 200 personer til butikken vår? Markedsføring.For Øyeblikket Er Den største markedsføringskanalen For dropshippers Facebook, så la oss se på å kjøre 200 besøkende til butikken din Fra Facebook. WordStream knytter den gjennomsnittlige klikkfrekvensen (CTR) for Facebook-annonser til 0,9%. La oss anta at annonsene dine er gode, og du har en 1,0% CTR.

    Ok, Så for å få 200 personer til butikken din, trenger du annonsen din for å nå 20 000 personer. Prisen for 20 000 visninger varierer avhengig av hvem du målretter mot: Å Nå Amerikanske Facebook-brukere vil koste mer enn Å nå Singaporske Facebook-brukere.Ifølge markedsføringsprogramvareleverandøren AdStage var gjennomsnittskostnaden per tusen visninger (CPM) $12,45 I 4.Kvartal 2017. La oss kalle det en ren $12,50. Nå har vi en ligning å jobbe med:

    (20,000 / 1,000) * 12.50 = $250Ser vi på disse gjennomsnittene, lander Vi på $ 250 i facebook-annonseringskostnader for å generere fem Facebook-salg.

    Det er selvfølgelig spaker som du kan trekke for å manipulere disse tallene og øke fortjenesten din. Først og fremst lage fantastiske annonser. Jo bedre annonsene dine er, jo oftere vil folk klikke på dem, jo lavere kostnad per klikk (CPC). Hvis du ønsker å gjøre noen lekser på å lage høy effekt annonser, vi fikk du dekket. Du kan også målrette mot land med lavere CPM-priser. Oberlo-brukere har hatt suksess i mange andre land enn de åpenbare; føler ikke at du må målrette MOT USA, STORBRITANNIA, Canada og Australia.

    Til Slutt er det trinn du kan ta for å øke konverteringsfrekvensen og øke gjennomsnittlig bestillingsverdi i butikken din. Utforme lett å navigere produkter sider, for eksempel, er en måte å få folk til å konvertere når du lokke dem til butikken. Dette vil øke den konverteringsfrekvensen på 2,5 prosent som vi brukte tidligere.

    du kan også bruke apper for kryssalg og mersalg for å øke gjennomsnittlig ordreverdi. De vil koste deg litt penger, men med noen gode upsells per måned – neppe et altfor ambisiøst mål – vil de betale for seg selv.

    Dropshipper Corner

    Her er noen markedsføring visdom fra en annen dropshipper – Artsy Vegg grunnlegger Matī Ozerskis.
    » budsjettet, fra min erfaring, bør være rundt $1000. Det meste av det bør definitivt gå til markedsføring – for å teste Instagram influencers og Facebook-annonser, vil jeg si om 50% til 80%. Resten skal gå inn i plugins, domene og butikkostnader og helst også noen kurs hvis du er ny på denne forretningsmodellen, Og Å Shopify.»

    Konklusjoner Om Oppstartskostnader

    real talk: du må bruke penger for å tjene penger. 💸 Vi intervjuet lønnsomme dropshippers og knuste markedsføringsdata for å komme opp med disse dropshipping oppstartskostnadene. Hvordan våre tall i forhold til din?

    et innlegg delt Av Oberlo (@oberloapp) På Mai 29, 2018 på 8:13am PDT

    Å bruke penger til å lansere en e-handelsbutikk gjør bare vondt hvis (a) vi trodde det ville være gratis, og (b) vi glemmer at vi gjør dette for å tjene penger. Husk: pengene du bruker på å starte butikken din er en investering. Og om vi kjøper aksjer eller lanserer butikker, investerer vi i ting fordi vi forventer en avkastning.Og du vet, hvis du holder deg til e-handel, vil du aldri slutte å pumpe penger inn i butikken din. Etter at prisbruddene dine gjør trikset, vil du få en kryssalgsapp. Etter hvert som Facebook-kampanjene dine multipliserer, vil du investere i noen marketing automation-teknologi. Og vi har ikke engang rørt på e-postmarkedsføring ennå, eller premium Shopify-temaer, eller logodesignverktøy som Hatchful, eller – vel, la oss la det være der for nå.

    det er vanskelig å si hvor mye avkastningen vil være, eller hvor lang tid det vil ta deg å hente dem. Men som utgifter krysse fra doble sifre til trippel sifre og utover, minne deg selv at det er ingen gratis måte å starte en bedrift. Ikke en god forretning, uansett.

    vi logger av med en ny nugget Fra Tim Vangness:

    når du begynner å generere salg, må du bruke fortjenesten klokt. Sett til side et forhåndsbestemt beløp av alle inntektene dine for å dekke kostnadene ved avkastning (enhver stor bedrift vil ha avkastning!) og for å dekke eventuelle uforutsette kostnader som kan oppstå. Med de resterende fortjeneste som du har, vil jeg anbefale å sette så mye tilbake i voksende bedriften som mulig. Dette vil bli delt inn i to hovedområder.

    den første er å forbedre bedriftens infrastruktur, fra webdesign gjennom til e-post markedsføring programvare. Noen av disse tjenestene koster penger, men når du gjør en fortjeneste, de kan ha betydelige forbedringer på konverteringsfrekvenser og kundelojalitet som vil gjøre deg mer penger nedover sporet og la betalt annonsering å være mer aggressiv enn konkurrentene, som du kan bestemme din levetid verdien av en kunde vs fortjeneste av et enkelt salg.

    Vil Du Lære Mer?

    • Hvordan Starte En Dropshipping Virksomhet i 2021
    • Hvordan Starte Din Egen Klær Virksomhet
    • Hva Skal Du Selge På Nettet?
    • Dropshipping: Er Det For Konkurransedyktig Å Starte Nå?

    Related Posts

    Legg igjen en kommentar

    Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *