kuinka paljon Dropshipping-kaupan käynnistäminen maksaa?

vastataan suosittuun dropshipping FAQ: kuinka paljon varoja tarvitsen dropshipping-liiketoiminnan aloittamiseen?

teknisesti ottaen dropshippingin voi aloittaa 0,00 dollarilla. Oikea yhdistelmä ilmaisia kokeiluja ja aloitussuunnitelmia – ja halu katsoa toiseen suuntaan ja toivoa parasta, kun se tulee tuotteiden laatua – 45 minuuttia vapaa-aikaa on kaikki, mikä seisoo sinun ja dropshipping myymälä.

mutta lainatakseni englanninkielisten ilmaisujen Isosta kirjasta: Just because you can ’ t mean you should.

tämä viesti hajottaa väistämättömät kustannukset, jotka minkä tahansa (laillisen) dropshipping-kaupan on perittävä päästäkseen vauhtiin. Lue loppuun, ja sinulla on eritelty luettelo käynnistyskustannuksistasi sekä dropshipping-yrittäjien näkemyksiä, jotka voivat kertoa sinulle, mitä odottaa.

älä odota, että joku muu tekee sen. Palkkaa itsesi ja ala määrätä.

Get Started Free

paljonko verkkobisneksen aloittaminen maksaa?

epäilemättä verkkokaupat ovat madaltaneet estettä yrityksen perustamiselle. Voit liittää toimittajia ympäri maailmaa ja myydä tuotteitaan ilman koskaan tilalla varaston. Mahtava lavastus.

itse asiassa niin mahtava, että ihmiset voivat innostua haaveilemaan kuusinumeroisesta bisneksestä, joka ei vaadi investointeja.

asia on niin, että menestyvän yrityksen perustaminen ei ole koskaan ollut ilmaista, ja niin on edelleen. Jopa dropshipping.

mitä Dropshipping on?

Dropshipping on verkkokaupan liiketoimintamalli, jonka avulla yrittäjät voivat pyörittää verkkokauppaa ja myydä tuotteita ilman, että heidän tarvitsee ostaa varaston etukäteen. Vasta kun olet tehnyt myynnin maksat toimittajalle, joka sitten lähettää tuotteet suoraan asiakkaalle. Voit käyttää oberlon kaltaista markkinapaikkaa yhdistääksesi myymäläsi tuhansiin toimittajiin ja tuotteisiin.

Aloita Nettiliiketoimintasi tänään

sinun ei tarvitse hankkia toista asuntolainaa, mutta sinun täytyy laittaa rahaa dropshipping-yritykseesi ennen kuin dropshipping-yrityksesi laittaa rahaa taskuusi.

Dropshipper Corner

Kuulkaapa yrityksen perustamiskustannuksista Paul Leeltä, mieheltä Huskyparran takana:

”on mukava menettää vähintään 500 dollaria ennen kuin alkaa tulla kannattavaksi. Avaaminen todellinen vähittäiskaupan liittyy menojen lähellä $10,000 ennen tuloja tulee, joten menojen vain $500 verkkokaupan liiketoimintaa on erittäin pieni investointi, joka voi muuttaa elämäsi.shopify-palvelun ”

Dropshipping-liiketoiminnan aloittamisen kustannukset

Okei, dropshipping-kaupan riisutuin versio sisältäisi:

  • Shopify-tilauksen
  • Oberlo-tilauksen

me menemme Shopifyn kanssa, koska se on suosituin verkkokauppalava siellä. Ja me menemme Oberlo koska olet nähnyt URL tämän blogin?

hyviä uutisia! Shopify tarjoaa ilmaisen 14 päivän kokeilujakson! Sen jälkeen se maksaa 29 dollaria kuukaudessa, mutta ainakin voit saada liikkuvan ilmaiseksi. Shopify siis kattaa yhtälön myymäläosan. Nyt dropshipping-osaan.

Oberlolla on ikuisesti vapaa vaihtoehto. Et voi skaalata sitä – on 500 tuotteen korkki. Lopulta sinun täytyy luultavasti päivittää peruspaketti $29.90. Mutta voit ainakin saada valmiiksi ennen kuin haarukoit luottokorttisi.

Jos olet vakavissasi dropshippingin suhteen, on vielä yksi pakko ostaa: verkkotunnus. Voit helposti ostaa uuden verkkotunnuksen Shopify-he kysyvät sinulta siitä kokeilusi aikana-ja se on vuosittainen maksu 14 dollaria.

Alright, eli jos teet sen halvalla ja likaisella, kaupan lanseerauskustannukset näyttävät tältä:

sitten vähän puuduttamalla, me katselemme:

sitten olisi edessä 58,90 dollaria joka kuukausi sen jälkeen – toistuvat Shopify-ja oberlo-kulut miinus 14 dollarin verkkotunnus.

Dropshipper Corner

keskeytetäänpä tämä matikkatunti kuulemaan Tim Vangnessia, Dropshipping-gurua ja tämän dropshipping-YouTube-kanavan luojaa:

”ensimmäisestä myymälästäsi, sinun ei pitäisi maksaa satoja muokatuista valokuvista, logoista ja verkkosivujen kuvioista. Aloituskulujen pitäisi olla hyvin minimaaliset. Ainoa etukäteen kustannuksia on ostaa tuotteen ja rekisteröimällä verkkotunnuksen. Voit hyödyntää Googlen ja Shopify: n tarjoamia ilmaisia polkuja luodaksesi mukautetun sähköpostiosoitteen ja saadaksesi myymäläsi käyntiin. Haluat luoda mukautettuja kuvia ja videoita tuotteistasi, joita voit käyttää tuotesivuilla, mainoksissa ja tuotearvioissa. Tämä onnistuu helposti millä tahansa nykyaikaisella älypuhelimella.”

would you enjoy all this dropshipping budget guidance in high definition video form? Niin? Napsauta sitten pelaa tästä (ja tykkää ja tilaa lisää hienoa videosisältöä!):

Dropshipping Costs

Tämä on dropshipping-kaupan lanseerauksen ”eat your vegetables” – osuus: Aivan kuten kukaan ei aio pakkosyöttää sinulle päivittäisen annoksen vihanneksia, kukaan ei pakota sinua tilaamaan dropshipping-tuotteita itsellesi.

mutta se kannattaa silti tehdä.

dropshippingin hienointa on se, että et koskaan käsittele myymiäsi tuotteita. Vaikka tämä saattaa ratkaista yhden kaupan suurimmista haasteista – saada hienoja tuotteita myytäväksi-se tuo mukanaan uusia näkökohtia. Nimittäin, et valvo tuotteiden laatua, toimitusaika tai pakkauksen ulkonäköä.

siksi suosittelemme varaamaan aikaa (ja rahaa) niiden tuotteiden tilaamiseen, joita aiot myydä kaupassasi.

Tämä antaa mahdollisuuden tutkia tavarantoimittajia. Kun olet tehnyt tilauksesi, voit esimerkiksi seurata tilannetta ja kysyä: ”milloin voin odottaa tilaukseni saapuvan?”Ja kun se saapuu, vastaako se odotuksiasi? Onko se jotenkin viallinen? Haluaisitko ostaa sen?

kun sinulla on tuotteet käsillä, voit käyttää niitä herättääksesi kiinnostusta myymälässäsi. Näytä niille. Ota kuvia ihmisistä pitelemässä niitä. Kysy ystäviltäsi, mitä he ajattelevat (ja kuinka paljon he maksaisivat).

Okei, joten paljonko dropshipping-kasvisten syöminen maksaa? Sinun ei tarvitse ostaa jokaisen tuotteen jokaista muunnelmaa. Jos myy keltaista, punaista ja sinistä mekkoa samalta toimittajalta, ei varmaan haittaa, että tilaa vain yhden värin. Mutta se on ehdottomasti hyvä idea tilata vähintään yksi tuote jokaiselta toimittajalta, jonka tuotteita aiot tarjota myymälässäsi.

sanotaan, että tämä maksaa, oh, $75.

Tämä on lähinnä etukäteiskustannus, joten jos lisäämme sen edellä mainittuihin kaupan infrastruktuurikustannuksiin, dropshipping-liiketoiminnan taseemme näyttää tältä:

tähän mennessä voimme odottaa maksavamme noin 150 dollaria ensimmäisen kuukauden loppuun mennessä.

Dropshipper Corner

Tim Kockilla on paljon kokemusta dropshippingistä ja hänellä on tätä sanottavaa testitilauksista:

”kun pyörität dropshipping – liiketoimintaa, et käsittele varastoasi-tavarantoimittajasi lähettävät tuotteesi suoraan asiakkaan kotiovelle. Tämä mielessä, se on aina hyvä idea tehdä testitilaus tuotteita, jotka olet ajatellut myydä. Näin voit käydä läpi koko ostoprosessin, aivan kuten asiakkaasi, kun he tekevät tilauksen. Voit tarkastella tuotteiden laatua, toimitusaikoja ja standardeja sekä ottaa yksilöllisiä tuotekuvia itse – se todella auttaa sinua viemään myymäläsi seuraavalle tasolle.”

Startup Store Enhancement Costs

Alright, that $72.90 that you spent only get you so far. Saatat joutua asentamaan sovelluksia saadaksesi kaikki haluamasi toiminnot. Esimerkiksi Shopify ja Oberlo eivät ole oletuksena tapa tarjota alennuksia irtotavaraostoksista. On olemassa kiertoteitä. Voit tarjota ”tuotetta”, joka on itse asiassa viisi tuotetta nipussa yhdeksi, ja sitten myydä tuon kvintetin halvemmalla kuin ostaa viisi yksittäistä tuotetta.

mutta et halua rakentaa yritystäsi kiertoteille. Haluat tallentaa on helppo navigoida oman ostajat, ja helppo käyttää sinulle.

ja joskus paras ratkaisu on pony up ja asentaa Shopify-sovelluksia.

Shopify-sovelluskauppa on täynnä sovelluksia, joilla voidaan käsitellä lähes jokaista kuviteltavissa olevaa hienosäätöä, parannusta tai päivitystä. Katsotaanpa muutamia yhteisiä ominaisuuksia, jotka kauppojen omistajat haluavat, sekä pieni näyte sovelluksia, jotka voivat tehdä sen tapahtua.

Cross-selling and Upselling

  • Cross Sell ($19.99/kk)
  • Cart Convert ($19/kk)
  • Bold Upsell ($9,99/kk)

irtautumisaikeet

  • wheelio ($14,92/kk)
  • spin-a-sale ($9.99 / kk)
  • Exit Intent & Messenger-ponnahdusikkunat ($29.00/kk)

et tarvitse mitään näistä jutuista, mutta sanotaan, että todella haluat mahdollisuuden antaa asiakkaille alennusta, jos he ostavat 10 tuotetta yhden sijaan. Näyttää irtotavarana hinnoittelu sovellus maksaa noin $20 kuukaudessa, joten katsotaanpa tack että meidän aloituskustannukset.

nyt ollaan neljän-kuuden ensimmäisen viikon jälkeen noin 170 dollarissa.

Marketing Costs – the Biggie

kaikella, mitä olemme tähän mennessä katsoneet, on ollut oma hintalappunsa. Markkinointi ei.

on mahdotonta sanoa, kuinka paljon rahaa markkinointiin tarvitaan. On kuitenkin olemassa joitakin oletuksia, joiden avulla voimme saada arvion.

keskimääräinen maailmanlaajuinen muuntokurssi verkkokaupassa on 2-3 prosentin välillä. Se vaihtelee lajityypeittäin ja maittain, mutta pelataan tämä loppuun ja sanotaan, että muuntokurssi on 2,5 prosenttia. Se tarkoittaa, että jos saat 200 ihmistä kauppaasi, voit odottaa viiden heistä ostavan jotain. Miten saamme 200 ihmistä kauppaamme? Markkinointi.

tällä hetkellä suurin dropshippereiden markkinointikanava on Facebook, joten katsotaan, miten ajetaan 200 kävijää Facebookista kauppaasi. WordStream tapit keskimääräinen click-through rate (CTR) Facebook mainoksia 0,9%. Oletetaan, että mainoksesi ovat hyviä, ja sinulla on 1,0% CTR.

Okei, joten jotta 200 ihmistä saisi kauppaansa, mainoksen pitää tavoittaa 20 000 ihmistä. Hinta 20,000 näyttökertaa vaihtelee riippuen siitä, kuka olet kohdistettu: päästä American Facebook käyttäjät maksavat enemmän kuin saavuttaa Singaporelainen Facebook käyttäjille.

markkinointiohjelmistotoimittaja Adstagen mukaan keskimääräinen kustannus tuhatta näyttökertaa kohti (CPM) oli 12,45 dollaria Q4 2017: ssä. Sanotaan sitä puhtaaksi 12,50 dollariksi. Nyt meillä on yhtälö, jolla toimia:

(20,000 / 1,000) * 12.50 = $250

kun näitä keskiarvoja katsoo, niin me laskeudumme 250 dollarin Facebook-mainoskuluihin, jotta saadaan aikaan viisi Facebook-myyntiä.

on tietysti vipuja, joita voi vetää manipuloidakseen näitä numeroita ja kasvattaakseen voittoaan. Ennen kaikkea tehdä mahtavia mainoksia. Mitä parempi mainoksesi, sitä useammin ihmiset klikkaavat niitä, sitä alhaisemmat kustannukset napsautusta kohti (CPC). Jos haluat tehdä läksyjä vaikuttavien mainosten luomisesta, me suojaamme sinua. Voit myös kohdistaa maihin, joissa CPM-hinnat ovat alhaisemmat. Oberlo käyttäjät ovat olleet menestys paljon muissa maissa kuin ilmeinen niistä; ei tunnu sinun täytyy kohdistaa Yhdysvalloissa, Iso-Britannia, Kanada, ja Australia.

lopuksi on olemassa toimenpiteitä, joilla voit nostaa muuntokurssia ja nostaa keskimääräistä tilauksen arvoa myymälässäsi. Designing helppo navigoida tuotteiden sivut, esimerkiksi, on yksi tapa saada ihmiset muuntaa, kun houkutella ne kauppaan. Tämä nostaisi aiemmin käyttämäämme 2,5 prosentin muuntokurssia.

voit myös käyttää ristiinmyynti-ja myyntisovelluksia keskimääräisen tilauksen arvon nostamiseen. Ne maksavat sinulle hieman rahaa, mutta muutamalla hyvällä nousulla kuukaudessa – tuskin liian kunnianhimoinen tavoite – ne maksavat itsensä takaisin.

Dropshipper Corner

tässä on markkinointiviisautta toiselta dropshipper – Artsy Wallin perustajalta Matīss Ozerskisilta.
” budjetin pitäisi kokemukseni mukaan olla noin 1000 dollaria. Suurin osa siitä pitäisi ehdottomasti mennä markkinointiin-Instagram-vaikuttajien ja Facebook-mainosten testaamiseen sanoisin noin 50-80 prosenttia. Loput pitäisi mennä plugins, verkkotunnus, ja tallentaa kustannuksia ja myös mieluiten joitakin kursseja, jos olet uusi tämän liiketoimintamallin, ja Shopify.”

johtopäätökset käynnistyskustannuksista

real talk: sinun täytyy käyttää rahaa tehdäksesi rahaa. 💸 Haastattelimme kannattavaa dropshippers ja crunched markkinointitietoja keksiä näitä dropshipping käynnistyskustannukset. Kuinka paljon meitä on verrattuna teidän lukuihinne?

a post shared by oberlo (@oberloapp) on May 29, 2018 at 8:13am PDT

rahan käyttäminen verkkokaupan käynnistämiseen sattuu vain, jos A) luulimme sen olevan ilmainen, ja B) unohdamme, että teemme tätä tehdäksemme rahaa. Muista: kaupan perustamiseen käytetty raha on investointi. Ja oli kyse sitten osakeostoista tai kauppojen käynnistämisestä, panostamme asioihin, koska odotamme tuottoa.

ja jos pysyt verkkokaupassa, et koskaan lopeta rahan pumppaamista kauppaasi. Kun hinta taukoja sovellus tekee temppu, niin sinun kannattaa saada ristiinmyynti sovellus. Facebook-kampanjoidesi moninkertaistuessa sinun kannattaa panostaa markkinointiautomaatioteknologiaan. Ja emme ole edes koskeneet sähköpostimarkkinointiin vielä, tai premium Shopify teemoja, tai Logon suunnittelu työkaluja, kuten Hatchful, tai-no, jätetään se sinne nyt.

on vaikea sanoa, kuinka paljon palautuksia tulee tai kuinka kauan niiden takaisin saaminen kestää. Mutta kun kulut ylittävät kaksinumeroisista kolminumeroisiin ja sen jälkeen, muistuta itseäsi siitä, että ei ole ilmaista tapaa käynnistää liiketoimintaa. Ei ainakaan hyvä bisnes.

we ’ ll sign off with one more nugget from Tim Vangness:

kun alkaa tuottaa myyntiä, voitot pitää käyttää viisaasti. Varatkaa ennalta määrätty määrä kaikki tulot kattamaan kustannukset palauttaa (kaikki suuret yritykset on palaa!) ja kattamaan mahdolliset ennakoimattomat kustannukset. Kun jäljellä olevat voitot, että sinulla on, suosittelen laittaa niin paljon takaisin kasvaa yrityksesi kuin mahdollista. Tämä jakautuu kahteen pääalueeseen.

ensimmäinen on yritysten infrastruktuurin parantaminen, verkkosivujen suunnittelusta sähköpostimarkkinointiohjelmistoon. Jotkut näistä palveluista maksavat rahaa, mutta kun teet voittoa, niillä voi olla merkittäviä parannuksia muuntokursseihisi ja asiakkaan säilyttämiseen, mikä tekee sinusta enemmän rahaa radalla ja mahdollistaa maksetun mainonnan olevan aggressiivisempaa kuin kilpailijasi, koska voit määrittää asiakkaan elinaikaisen arvon verrattuna yksittäisen myynnin voittoihin.

Haluatko oppia lisää?

  • miten aloittaa Dropshipping-liiketoiminta vuonna 2021
  • miten aloittaa oma Vaatebisnes
  • mitä verkkokaupassa pitäisi myydä?
  • Dropshipping: Onko se liian kilpailukykyinen aloittaakseen nyt?

Related Posts

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *