lad os svare på et populært ofte stillede spørgsmål om dropshipping: hvor mange midler har jeg brug for for at starte en dropshipping-virksomhed?
teknisk set kan du starte dropshipping for $ 0,00. Med den rigtige kombination af gratis forsøg og startplaner – og en vilje til at se den anden vej og håbe på det bedste, når det kommer til kvaliteten af dine produkter – er 45 minutters fritid alt, hvad der står mellem dig og en dropshipping-butik.
men at låne fra den store bog med engelske udtryk: bare fordi du kan, betyder det ikke, at du skal.
dette indlæg nedbryder uundgåelige omkostninger, som enhver (legitim) dropshipping-butik bliver nødt til at absorbere for at komme af jorden. Læs til slutningen, og du har en specificeret liste over dine opstartsomkostninger plus indsigt fra dropshipping-iværksættere, der kan fortælle dig, hvad du kan forvente.
vent ikke på, at en anden gør det. Leje dig selv og begynde at kalde skud.
Kom godt i gang gratis
- hvor meget koster det at starte en online forretning?
- Hvad er Dropshipping?
- dropshipper Corner
- omkostninger ved at starte en dropshipping-virksomhed
- dropshipper Corner
- dropshipping omkostninger
- dropshipper Corner
- Startup Store Enhancement omkostninger
- marketingomkostninger – Biggie
- dropshipper Corner
- konklusioner om opstartsomkostninger
- vil du vide mere?
hvor meget koster det at starte en online forretning?
uden tvivl har onlinebutikker sænket adgangsbarrieren for at starte en virksomhed. Du kan tilslutte leverandører fra hele verden og sælge deres produkter uden nogensinde at holde lager. Det er en fantastisk opsætning.
faktisk så fantastisk, at folk kan blive båret væk og drømme om en sekscifret virksomhed, der ikke kræver nogen investering.
ting er, at starte en succesrig virksomhed har aldrig været gratis, og det er stadig tilfældet. Selv med dropshipping.
Hvad er Dropshipping?
Dropshipping er en e-handelsforretningsmodel, der giver iværksættere mulighed for at drive en online butik og sælge produkter uden at skulle købe lager på forhånd. Først når du har foretaget et salg, betaler du din leverandør, som derefter sender produkterne direkte til din kunde. Du kan bruge en markedsplads som Oberlo til at forbinde din butik til tusindvis af leverandører og produkter.
Start din online forretning i dag
du behøver ikke at få et andet pant, men du bliver nødt til at lægge nogle penge i din dropshipping-virksomhed, før din dropshipping-virksomhed lægger penge i lommen.
dropshipper Corner
lad os høre om omkostningerne ved at starte en virksomhed fra Paul Lee, manden bag Husky Beard:
“vær fortrolig med at miste mindst $500, før du begynder at blive rentabel. Åbning af en faktisk detailbutik indebærer at bruge næsten $10.000, før nogen indtægter kommer ind, så at bruge kun $500 på en e-handelsvirksomhed er en ekstremt lille investering, der kan ændre dit liv.”r shopify subscription
omkostninger ved at starte en dropshipping-virksomhed
Okay, den mest fjernede version af en dropshipping-butik vil omfatte:
- a Shopify subscription
- et Oberlo-abonnement
Vi går med Shopify, fordi det er den mest populære e-handelsplatform derude. Og vi går med Oberlo, fordi Har du set URL ‘ en til denne blog?
Gode nyheder! Shopify har en gratis 14-dages prøveperiode! Derefter koster det $ 29 pr. Så Shopify dækker butikens del af ligningen. Nu til dropshipping-delen.
Oberlo har en evigt GRATIS mulighed. Du kan ikke skalere med det – der er en 500-produkthætte. Til sidst skal du sandsynligvis opgradere til basispakken til $29,90. Men du kan i det mindste få sat op før forking over dit kreditkort.
Hvis du er seriøs omkring dropshipping, så er der endnu et must-buy: et domæne. Du kan nemt købe et nyt domæne gennem Shopify – de vil spørge dig om det under din prøveperiode – og det vil være en årlig betaling på $14.
Okay, så hvis du gør det billigt og beskidt, vil omkostningerne ved at starte din butik se sådan ud:
så med en smule sprucing op ser vi på:
så ville vi se på $58.90 hver måned efter det – de tilbagevendende Shopify og oberlo koster minus $14 domænet.
dropshipper Corner
lad os sætte denne matematikklasse på pause for at høre fra Tim Vangness, dropshipping Guru og skaberen af denne dropshipping YouTube-kanal:
“for din første butik skal du ikke betale hundreder for brugerdefinerede fotos, logoer og hjemmesidedesign. Dine opstartsomkostninger skal være meget minimale. Dine eneste upfront omkostninger vil være at købe dit produkt og registrere dit domæne. Du kan drage fordel af de gratis stier, der tilbydes af Google og Shopify for at oprette en brugerdefineret e-mail-adresse og få din butik i gang. Du vil oprette brugerdefinerede fotos og videoer af dine produkter, som du kan bruge på produktsider, i annoncer og i produktanmeldelser. Dette kan nemt gøres med enhver moderne smartphone.”
vil du nyde alt dette dropshipping budget vejledning i high definition video form? Ja? Klik derefter på Afspil her (og kan lide og abonnere på mere fantastisk videoindhold!):
dropshipping omkostninger
Dette er” Spis dine grøntsager ” del af lanceringen af en dropshipping butik: Ligesom ingen vil tvinge dig til din daglige dosis grøntsager, vil ingen tvinge dig til at bestille dine dropshipping-produkter til dig selv.
men du skal stadig gøre det.
det fantastiske ved dropshipping er, at du aldrig håndterer de produkter, du sælger. Selvom dette muligvis løser en af de største udfordringer ved handel – at have seje produkter at sælge – introducerer det et nyt sæt overvejelser. Nemlig kontrollerer du ikke kvaliteten af produkterne, leveringstidspunktet eller emballagens udseende.
derfor anbefaler vi at afsætte lidt tid (og penge) til at bestille de produkter, du skal sælge i din butik.
dette giver dig en chance for at undersøge leverandørerne. Når du har afgivet din ordre, kan du for eksempel følge op og spørge: “Hvornår kan jeg forvente, at min ordre ankommer?”Og når det ankommer, opfylder det dine forventninger? Er det defekt på nogen måde? Vil du købe det?
når du har dine produkter til rådighed, kan du bruge dem til at skabe interesse i din butik. Vis dem frem. Tag billeder af folk, der holder dem. Spørg dine venner, hvad de synes (og hvor meget de ville betale).
Okay, så hvor meget vil spise dine dropshipping grøntsager koste dig? Nå, du behøver ikke at købe hver variation af hvert produkt. Hvis du sælger gule, røde og blå kjoler fra samme leverandør, er du sandsynligvis fint bare at bestille en farve. Men det er bestemt en god ide at bestille mindst en vare fra hver leverandør, hvis produkter du planlægger at tilbyde i din butik.
lad os sige, at dette vil koste, Åh, $75.
dette er for det meste en forhåndsomkostning, så hvis vi tilføjer det til butikens infrastrukturomkostninger, der er diskuteret ovenfor, ser vores dropshipping-forretningsbalance sådan ud:
indtil videre kan vi forvente at betale omkring $150 inden udgangen af den første måned.
dropshipper Corner
Tim Kock har meget erfaring med dropshipping og har dette at sige om testordrer:
“Når du driver en dropshipping – virksomhed, håndterer du ikke din beholdning-dine leverandører sender dine produkter direkte til din kundes dørtrin. Med dette i tankerne er det altid en god ide at placere en testordre for produkter, som du overvejer at sælge. Dette giver dig mulighed for at gennemgå hele købsprocessen, ligesom dine kunder vil, når de afgiver en ordre. Du kan gennemgå kvaliteten af produkterne, forsendelsestiderne og standarderne og selv tage personlige produktbilleder – det hjælper dig virkelig med at tage din butik til det næste niveau.”
Startup Store Enhancement omkostninger
okay, at $72.90, som du har brugt på din hjemmeside kun får dig så langt. Du skal muligvis installere apps for at få al den ønskede funktionalitet. For eksempel Shopify og Oberlo har ikke en standard måde for dig at tilbyde rabatter for bulk køb. Der er løsninger, jo da. Du kan tilbyde et” produkt”, der faktisk er fem varer samlet i en, og derefter sælge den kvintet til en lavere pris end at købe fem individuelle varer.
men du ønsker ikke at bygge din virksomhed på løsninger. Du ønsker, at din butik skal være let at navigere for dine kunder og nem at betjene for dig.
og nogle gange er den bedste løsning at pony op og installere Shopify apps.Shopify App Store er fyldt med apps, der kan adressere næsten enhver finjustering, forbedring eller opgradering, som du kan forestille dig. Lad os se på et par almindelige funktioner, som butiksejere ønsker, samt en lille prøve af de apps, der kan få det til at ske.
krydssalg og mersalg
- krydssalg ($19.99/måned)
- Vognkonvertering ($19/måned)
- fed opsalg ($9.99/måned)
bulk prissætning
Afslut hensigt
- hjul ($14.92/måned)
- spin-a-salg ($9.99 / måned)
- Afslut hensigt & Messenger Popups ($29.00/måned)
du har ikke brug for nogen af disse ting, men lad os sige, at du virkelig vil have muligheden for at give kunderne en rabat, hvis de køber 10 produkter i stedet for kun en. Ligner en bulk prissætning app vil koste omkring $20 per måned, så lad os tack det videre til vores start omkostninger.
vi er nu op til omkring $170 efter de første fire til seks uger.
marketingomkostninger – Biggie
alt, hvad vi har set på indtil videre, har haft et specifikt prismærke knyttet til det. Det er umuligt at sige, hvor mange penge du skal bruge på markedsføring. Der er dog nogle antagelser, som vi kan bruge til at få et skøn.
den gennemsnitlige globale konverteringsfrekvens i e-handel er et sted mellem 2 og 3 procent. Det vil variere efter niche og land, men lad os bare spille dette ud og sige, at konverteringsfrekvensen er 2,5 procent. Det betyder, at hvis du får 200 personer til din butik, kan du forvente, at fem af dem køber noget. Okay, og hvordan får vi 200 mennesker til vores butik? Marketing.
i øjeblikket er den største marketingkanal for dropshippers Facebook, så lad os se på at køre 200 besøgende til din butik fra Facebook. Den gennemsnitlige klikfrekvens (CTR) for Facebook-annoncer ligger på 0,9%. Lad os antage, at dine annoncer er gode, og du har en 1,0% CTR.
Okay, så for at få 200 personer til din butik, skal du bruge din annonce for at nå 20.000 mennesker. Prisen for 20.000 visninger vil variere afhængigt af, hvem du målretter mod: at nå Amerikanske Facebook-brugere koster mere end at nå Singaporeanske Facebook-brugere.ifølge marketingudbyderen AdStage var den gennemsnitlige pris pr. tusind visninger (CPM) $ 12,45 i 4.kvartal 2017. Lad os kalde det en ren $12,50. Nu har vi en ligning at arbejde med:
(20,000 / 1,000) * 12.50 = $250
ser vi på disse gennemsnit, lander vi på $250 i Facebook-annonceringsomkostninger for at generere fem Facebook-salg.
Der er selvfølgelig løftestænger, som du kan trække for at manipulere disse tal og øge din fortjeneste. Først og fremmest, lav fantastiske annoncer. Jo bedre dine annoncer er, jo oftere klikker folk på dem, jo lavere er din pris pr. Hvis du vil lave nogle lektier om oprettelse af annoncer med stor effekt, vi fik dig dækket. Du kan også målrette lande med lavere CPM-satser. Oberlo-brugere har haft succes i mange andre lande end de åbenlyse; føler ikke, at du er nødt til at målrette mod USA, Storbritannien, Canada og Australien.
endelig er der trin, du kan tage for at øge konverteringsfrekvensen og øge den gennemsnitlige ordreværdi i din butik. Designe let at navigere produkter sider, for eksempel, er en måde at få folk til at konvertere, når du lokke dem til din butik. Dette ville øge den 2,5 procent konverteringsfrekvens, som vi brugte tidligere.
Du kan også bruge cross-selling og upselling apps til at øge den gennemsnitlige ordreværdi. De vil koste dig lidt penge, men med et par gode upsells per måned – næppe et alt for ambitiøst mål – vil de betale for sig selv.
dropshipper Corner
Her er nogle marketing visdom fra en anden dropshipper – Artsy væg grundlægger Mat.
“budgettet , fra min erfaring, skal være omkring $1000. Det meste af det bør helt sikkert gå til markedsføring-for at teste Instagram-influencere og Facebook-annoncer vil jeg sige omkring 50% til 80%. Resten skal gå ind i plugins, domæne og butiksomkostninger og også helst nogle kurser, hvis du er ny på denne forretningsmodel og til Shopify.”
konklusioner om opstartsomkostninger
Real Talk: Du skal bruge penge for at tjene penge. Vi undersøgte rentable dropshippers og knuste marketingdata for at komme med disse dropshipping startomkostninger. Hvordan sammenligner vores tal med dine?
at bruge penge til at starte en e-handelsbutik gør kun ondt, hvis (A) Vi troede, det ville være gratis, og (b) vi glemmer, at vi gør dette for at tjene penge. Husk: de penge, du bruger på at starte din butik, er en investering. Og uanset om vi køber aktier eller lancerer butikker, investerer vi i ting, fordi vi forventer et afkast.
og du ved, hvis du holder fast i e-handel, vil du aldrig stoppe med at pumpe penge ind i din butik. Efter din pris pauser app gør det trick, så vil du ønsker at få en cross-sælgende app. Når dine Facebook-kampagner formerer sig, vil du investere i nogle marketingautomatiseringsteknologier. Og vi har ikke engang rørt e – mail-marketing endnu, eller premium Shopify temaer, eller logo designværktøjer som Hatchful, eller-ja, lad os lade det være der indtil videre.
det er svært at sige, hvor meget dine afkast vil være, eller hvor lang tid det vil tage dig at inddrive dem. Men da udgifter krydser fra dobbeltcifre til tredobbelte cifre og videre, skal du minde dig selv om, at der ikke er nogen gratis måde at starte en virksomhed på. Ikke en god forretning, alligevel.
Vi logger af med endnu en nugget fra Tim Vangness:
når du begynder at generere salg, skal du bruge din fortjeneste klogt. Afsæt et forudbestemt beløb af alle dine indtægter til at dække omkostningerne ved afkast (enhver stor virksomhed vil have afkast!) og til at dække eventuelle uforudsete omkostninger, der måtte opstå. Med de resterende overskud, som du har, vil jeg anbefale at sætte så meget tilbage i voksende din virksomhed som muligt. Dette vil blive opdelt i to hovedområder.
den første er at forbedre din virksomheds infrastruktur, fra hjemmeside design til din e-mail marketing program. Nogle af disse tjenester koster penge, men når du tjener penge, kan de have betydelige forbedringer af dine konverteringsfrekvenser og kundefastholdelse, hvilket vil give dig flere penge ned ad banen og give din betalte reklame mulighed for at være mere aggressiv end din konkurrence, da du kan bestemme din levetidsværdi for en kunde kontra overskuddet ved et enkelt salg.
vil du vide mere?
- Sådan starter du en dropshipping-virksomhed i 2021
- Sådan starter du din egen tøjvirksomhed
- hvad skal du sælge Online?
- Dropshipping: Er det for konkurrencedygtigt at starte nu?