pojďme odpovědět na populární dropshipping FAQ: kolik finančních prostředků musím začít dropshipping podnikání?
technicky vzato můžete začít dropshipping za $ 0.00. Se správnou kombinací bez zkoušek a startér plány – a ochotu podívat se na druhou stranu a doufat v nejlepší, pokud jde o kvalitu svých výrobků – 45 minut volného času je vše, co stojí mezi vámi a dropshipping obchod.
ale půjčit si z velké knihy anglických výrazů: to, že můžete, neznamená, že byste měli.
tento příspěvek rozloží nevyhnutelné náklady, které bude muset jakýkoli (legitimní) dropshipping obchod absorbovat, aby se dostal ze země. Přečtěte si až do konce, a budete mít rozepsaný seznam nákladů na spuštění, plus postřehy od podnikatelů dropshipping, kteří vám mohou říci, co můžete očekávat.
nemusíte čekat na někoho jiného, aby to udělat. Najměte se a začněte volat výstřely.
Začínáme zdarma
kolik stojí zahájení Online podnikání?
internetové obchody bezpochyby snížily bariéru vstupu do zahájení podnikání. Můžete se připojit k dodavatelům z celého světa a prodávat své výrobky, aniž byste měli zásoby. Je to úžasné nastavení.
tak úžasné, ve skutečnosti, že se lidé mohou nechat unést, sní o šestimístném podnikání, které nevyžaduje žádné investice.
věc je, že zahájení úspěšného podnikání nebylo nikdy zdarma, a to je stále případ. Dokonce i s dropshipping.
co je Dropshipping?
Dropshipping je obchodní model elektronického obchodu, který umožňuje podnikatelům provozovat internetový obchod a prodávat produkty, aniž by museli nakupovat zásoby předem. Pouze poté, co jste provedli prodej, platíte svému dodavateli, který pak dodává produkty přímo vašemu zákazníkovi. Tržiště, jako je Oberlo, můžete použít k připojení svého obchodu k tisícům dodavatelů a produktů.
Začít Online Podnikání Dnes
nemusíte dostat druhou hypotéku, ale budete muset dát nějaké peníze na svůj dropshipping podnikání, než vaše dropshipping podnikání dává peníze do kapsy.
Dropshipper Rohu
Pojďme slyšet o náklady na zahájení podnikání z Paul Lee, muž za Husky Vousy:
„Být pohodlné s, ztrácí nejméně 500 dolarů předtím, než začnete, aby se stal výnosný. Otevření skutečné maloobchodní prodejny zahrnuje výdaje blízkosti $10,000, než veškeré příjmy přijde, tak trávit jen $500 na e-commerce podnikání je velmi malá investice, která může změnit váš život.“shopify subscription
jdeme s Shopify, protože je to nejoblíbenější platforma elektronického obchodu. A jdeme s Oberlem, protože jste viděli URL tohoto blogu?
dobré zprávy! Shopify má 14denní zkušební verzi zdarma! Za to, že to bude stát 29 dolarů za měsíc, ale alespoň můžete dostat válcování zdarma. Shopify tedy pokrývá část rovnice obchodu. Nyní pro dropshipping část.
Oberlo má možnost navždy zdarma. Nebudete s ním moci škálovat-je zde víčko 500 produktů. Nakonec budete pravděpodobně muset upgradovat na základní balíček za $ 29.90 . Ale můžete si alespoň nastavit před rozvětvením přes kreditní kartu.
Pokud jste vážně dropshipping, pak je tu ještě jeden must-buy: doména. Novou doménu si můžete snadno zakoupit prostřednictvím Shopify-budou se vás na to během zkušební doby zeptat-a bude to roční platba ve výši 14$.
Dobrá, takže pokud jste to levné a špinavé, náklady spojené se zahájením váš obchod bude vypadat takto:
Pak se trochu sprucing, hledáme:
Pak jsme se dívali na $58.90 každý měsíc po – opakující se Shopify a Oberlo náklady, mínus $14 domény.
Dropshipper Rohu
Pojďme se pozastavit matiku slyšet od Tima Vangness, Dropshipping Guru a tvůrce této dropshipping YouTube kanál:
„Pro svůj první obchod, neměl by jsi platit stovky za vlastní fotografie, loga a webových stránek. Vaše počáteční náklady by měly být velmi minimální. Vaše jediné počáteční náklady budou nákup vašeho produktu a registrace vaší domény. Můžete využít bezplatné stezky nabízené společností Google a Shopify a vytvořit si vlastní e-mailovou adresu a zprovoznit svůj obchod. Budete chtít vytvořit vlastní fotografie a videa svých produktů, které můžete použít na stránkách produktů, v reklamách a v recenzích produktů. To lze snadno provést pomocí jakéhokoli moderního smartphonu.“
líbilo by se vám to všechno dropshipping rozpočtové pokyny ve formě videa s vysokým rozlišením? Ano? Poté klikněte na přehrát zde (a Líbí se a přihlaste se k odběru dalšího skvělého videoobsahu!):
Dropshipping náklady
Jedná se o“ jíst zeleninu “ část spuštění dropshipping obchod: Stejně jako vám nikdo nebude nutit krmit vaši denní dávku zeleniny, nikdo vás nebude nutit, abyste si objednali své produkty dropshipping pro sebe.
ale měli byste to udělat.
úžasná věc na dropshipping je, že nikdy nezpracováváte produkty, které prodáváte. I když by to mohlo vyřešit jednu z největších výzev obchodu-mít skvělé produkty k prodeji-zavádí nový soubor úvah. Konkrétně nekontrolujete kvalitu výrobků, včasnost dodání nebo vzhled obalu.
proto doporučujeme vyhradit si nějaký čas (a peníze) na objednání produktů, které budete prodávat ve svém obchodě.
to vám dává šanci prozkoumat dodavatele. Po zadání objednávky, například, můžete sledovat a zeptat se, „Kdy mohu očekávat, že moje objednávka dorazí?“A když dorazí, splňuje vaše očekávání? Je to nějak vadné? Chcete si ho koupit?
jakmile budete mít své produkty po ruce, můžete je použít k vytvoření zájmu o váš obchod. Předveď je. Fotografujte lidi, kteří je drží. Zeptejte se svých přátel, co si myslí (a kolik by zaplatili).
dobře, tak kolik vás bude jíst vaše dropshipping zelenina stát? Nemusíte kupovat každou variantu každého produktu. Pokud prodáváte žluté, červené a modré šaty od stejného dodavatele, pravděpodobně si objednáte jednu barvu. Ale je to určitě dobrý nápad objednat alespoň jednu položku od každého dodavatele, jehož produkty máte v plánu nabídnout ve vašem obchodě.
řekněme, že to bude stát 75 dolarů.
Toto je většinou počáteční náklady, takže pokud jej přidat do obchodu, náklady na infrastrukturu uvedeno výše, naše dropshipping obchodní bilance vypadá takto:
Tak daleko, můžeme očekávat, že bude platit o 150 dolarů na konci prvního měsíce.
Dropshipper Corner
Tim Kock má mnoho zkušeností s dropshippingem a má to říci o testovacích objednávkách:
„Když vedete dropshipping podnikání, nebudete mít na starost zásoby – vaši dodavatelé budou dodávat své produkty přímo do vašeho zákazníka prahu. S ohledem na to je vždy skvělý nápad umístit zkušební objednávku na produkty, které uvažujete o prodeji. To vám umožní projít celým procesem nákupu, stejně jako vaši zákazníci, když zadají objednávku. Budete schopen zkontrolovat kvalitu výrobků, přepravní časy a norem, a přijmout personalizované obrázky produktu sami – je to opravdu pomáhá vám, aby se váš obchod na další úroveň.“
Startup Store Enhancement stojí
v pořádku ,že $ 72.90, které jste strávili na svých webových stránkách, vás dostane jen tak daleko. Možná budete muset nainstalovat aplikace, abyste získali všechny požadované funkce. Například Shopify a Oberlo nemají výchozí způsob, jak nabízet slevy pro hromadné nákupy. Existují řešení, tak určitě. Můžete nabídnout „produkt“, který je ve skutečnosti pět položek svázaných do jednoho, a pak prodat tento kvintet za cenu nižší než nákup pěti jednotlivých položek.
ale nechcete stavět své podnikání na řešení. Chcete, aby váš obchod byl pro vaše zákazníky snadno ovladatelný a snadno ovladatelný.a někdy je nejlepším řešením poník a instalace aplikací Shopify.
Shopify App Store je plněná aplikací řešit jen asi každý vyladit, zlepšení nebo upgrade, které si dokážete představit. Podívejme se na několik společných funkcí, které majitelé obchodů chtějí, a také na malý vzorek aplikací, které to mohou uskutečnit.
Cross-selling a Upselling
- Cross Sell ($19.99/měsíc)
- Košík Převést ($19/měsíc)
- Tučné Upsell ($9.99/měsíc)
Hromadné Ceny
Exit Záměr
- Wheelio ($14.92/měsíc)
- Spin-a-Prodej ($9.99/měsíc)
- Exit Intent & Messenger vyskakovací Okna ($29.00/měsíc)
nepotřebujete žádné z těchto věcí, ale řekněme, že chcete opravdu možnost dát zákazníkům slevu pokud koupíte 10 výrobků, ne jen jeden. Vypadá to, že hromadná cenová aplikace bude stát kolem $ 20 za měsíc, takže to připněte k našim počátečním nákladům.
jsme nyní až o $ 170 po prvních čtyřech až šesti týdnech.
marketingové náklady-Biggie
vše, na co jsme se dosud dívali, má k tomu připojenou konkrétní cenovku. Marketing ne.
je nemožné říci, kolik peněz musíte utratit za marketing. Existují však některé předpoklady, které můžeme použít k získání odhadu.
průměrná globální míra konverze v ecommerce je někde mezi 2 a 3 procenty. To se bude lišit podle místa a země, ale pojďme si to zahrát a říct, že míra konverze je 2,5 procenta. To znamená, že pokud dostanete 200 lidí do vašeho obchodu, můžete očekávat, že pět z nich něco koupit. Dobře, a jak dostaneme 200 lidí do našeho obchodu? Marketing.
v současné době je největším marketingovým kanálem pro dropshippery Facebook, takže se podívejme na to, jak 200 návštěvníků z vašeho obchodu z Facebook. WordStream kolíky průměrná míra prokliku (CTR) pro Facebook reklamy na 0,9%. Předpokládejme, že vaše reklamy jsou dobré a máte 1,0% CTR.
v pořádku, takže dostat 200 lidí do vašeho obchodu, budete potřebovat vaši reklamu oslovit 20.000 lidí. Cena za 20 000 zobrazení se bude lišit v závislosti na tom, na koho cílíte: oslovení amerických uživatelů Facebook bude stát více než oslovení singapurských uživatelů Facebook.
podle poskytovatele marketingového softwaru AdStage byla průměrná cena za tisíc zobrazení (CPM) ve 4.čtvrtletí 2017 12,45 USD. Řekněme, že čistý $ 12.50. Nyní máme rovnici pro práci s:
(20,000 / 1,000) * 12.50 = $250
při Pohledu na tyto průměry jsme přistát na $250 v Facebook reklamní náklady generovat pět Facebook prodeje.
existují samozřejmě páky, které můžete vytáhnout, abyste manipulovali s těmito čísly a zvýšili svůj zisk. V první řadě, aby úžasné reklamy. Čím lepší jsou vaše reklamy, tím častěji na ně lidé kliknou, tím nižší jsou vaše náklady na kliknutí (CPC). Pokud si chcete udělat nějaké domácí úkoly při vytváření reklam s vysokým dopadem, dostali jsme vás. Můžete také cílit na země s nižšími sazbami CPM. Uživatelé Oberlo měli úspěch v mnoha jiných než zřejmých zemích; nemáte pocit, že musíte cílit na USA, Spojené království, Kanadu a Austrálii.
nakonec můžete podniknout kroky ke zvýšení míry konverze a zvýšení průměrné hodnoty objednávky ve vašem obchodě. Navrhování snadno navigovatelných stránek produktů, například, je jedním ze způsobů, jak přimět lidi k převodu, jakmile je nalákáte do svého obchodu. To by zvýšilo míru konverze o 2,5 procenta, kterou jsme použili dříve.
můžete také použít cross-selling a upselling aplikace pro zvýšení průměrné hodnoty objednávky. Ty vás budou stát trochu peněz – ale s několika dobrými upsells za měsíc-sotva příliš ambiciózní cíl – zaplatí za sebe.
Dropshipper Corner
zde je nějaká marketingová moudrost od jiného dropshippera-zakladatele umělecké zdi Matīss Ozerskis.
“ rozpočet, z mé zkušenosti, by měl být kolem $ 1000. Většina by měla určitě jít na marketing – pro testování Instagram influencerů a Facebook reklam bych řekl asi 50% až 80%. Zbytek by měl jít do pluginů, domén a nákladů na úložiště a také pokud možno do některých kurzů, pokud jste v tomto obchodním modelu noví a Shopify.“
Závěry o Náklady na Spuštění
Real talk: Budete muset utrácet peníze, jak vydělat peníze. 💸 Jsme rozhovor ziskové dropshippers a praskaly marketingové údaje, přijít s těmito dropshipping náklady na spuštění. Jak se naše čísla srovnávají s vašimi?
Utrácet peníze na spuštění elektronického obchodu bolí jen když (a) mysleli jsme, že to bude zdarma, a (b) zapomínáme na to, že to děláme, jak vydělat peníze. Pamatujte: peníze, které utratíte za spuštění obchodu, jsou investicí. A ať už kupujeme akcie nebo spouštíme obchody, investujeme do věcí, protože očekáváme návratnost.
a víte, pokud se budete držet elektronického obchodu, nikdy nepřestanete pumpovat peníze do svého obchodu. Poté, co vaše cena přestávky app dělá trik, pak budete chtít získat cross-selling app. Jak se vaše Facebook kampaně množí, budete chtít investovat do nějaké marketingové automatizační technologie. A ještě jsme se nedotkli ani e – mailového marketingu, prémiových témat Shopify nebo nástrojů pro návrh loga, jako je Hatchful, nebo-no, nechme to tam prozatím.
je těžké říci, kolik budou vaše výnosy nebo jak dlouho vám bude trvat, než je získáte zpět. Ale jak výdaje přecházejí z dvouciferných na trojciferné číslice a dále, připomeňte si, že neexistuje žádný volný způsob, jak zahájit podnikání. Stejně to není dobrý obchod.
odhlásíme ještě jeden nugget od Tim Vangness:
jakmile začnete generovat tržby, musíte své zisky používat moudře. Odložte předem stanovenou částku všech svých příjmů na pokrytí nákladů na výnosy (každý velký podnik bude mít výnosy!) a na pokrytí případných nepředvídaných nákladů, které mohou vzniknout. Se zbývajícími zisky, které máte, doporučil bych dát co nejvíce zpět do růstu vašeho podnikání, jak je to možné. To bude rozděleno do dvou hlavních oblastí.
první je zlepšení infrastruktury vašeho podnikání, od návrhu webových stránek až po software pro e-mailový marketing. Některé z těchto služeb stojí peníze, ale jakmile budete vytvářet zisk, mohou mít významné zlepšení vaše míry konverze a retence zákazníků, který vám bude více peněz na cestě a aby vaše placená reklama, aby se více agresivní než vaše konkurence, jak můžete určit své life-time value zákazníka, vs zisk z jednoho prodeje.
chcete se dozvědět více?
- jak začít Dropshipping podnikání v 2021
- jak začít svůj vlastní oděvní podnikání
- co byste měli prodávat Online?
- Dropshipping: Je příliš konkurenceschopné začít hned?